Gå til innhold

kjønnssykdom???

Gjest redd for hva det kan være

Anbefalte innlegg

Gjest redd for hva det kan være

hei.

jeg har hatt sex med flere av eksene mine mens jeg var sammen med de, men aldri hatt noen teg på kjønnssykdommer. men nå har jeg en fantastisk type sommkun har hatt sex med ei dame, eksn sin gjennom flere år,og etter en mnd sammen med ham fikk jeg noe blemmelignende på kjønnsleppene. hva kan dette være? det er 3 stk, rød/lilla7rosa på en måte....klør litt å svir litt.... har tidligere hatt noe som legen kalte "fettklump", og har testet meg for alle kjønnssykdommer, og hadde ingen, kan typen min ha hatt noe uten å vite d, eller uten å få utbrudd?? jeg hadde sex med en annen i sommer, men det var jo før typen min...kan jeg plutselig ha fått noe fra han, nå lenge etter?? det er et par uker siden jeg merket dette. er så redd for hva det skal være....lurer på om jeg kan ha en smitte lenge uten at jeg merker noe..jeg som trodde jeg ikke var smittet av no..men det må jo være noe..:S dette ble litt rotete, men håper noen kan svare meg;)

på forhånd takk=)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166094-kj%C3%B8nnssykdom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

min anbefaling er å gå til lege å få sjekket hva det kan være.

Hvis du har hatt sex med gutter uten å bruke kondom,kan det godt være at du har blitt smittet,derfor er det å bruke prevansjon noe av det viktigste man kan gjøre for å forhindre kjønnssykdommer og andre ulumskheter fra partner.

Jeg tror at selv om du ikke har merket noe før,så kan man godt ha vært smittet en god stund!

Ikke tenk for mye over hva det kan og ikke kan være, dra heller til lege å få det undersøkt! Mest sannsynlig så er det sikkert ingenting farlig:)

Lykke til!

Ps: Det er alltid en fordel at man sjekker seg for sykdommer når man får ny partner. Dette gjelder begge to,ikke bare for henne!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166094-kj%C3%B8nnssykdom/#findComment-1084046
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...