Gjest starya Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 En rotfylt hjørnetann knakk, slik at jeg bare har fronten og rota igjen. Jeg fikk satt på en midlertidig fylling i påvente av neste time, da skulle tannlegen gå i gang med å ordne en krone. Jeg fikk vite at dette kom til å bli gjort i to omganger. Det jeg da lurer på er: hva gjøres første gang? Og hvor lang tid kan det da gå før neste time, hvor tanna skal bli fiks ferdig? Her er det selvsagt pengemangel ute og går, og tannlegen gir "naturligvis" ikke et øre i kreditt. Da blir det omhyggelig planlegging for _når_ jeg jeg kan få time til å sette i gang. (Den midlertidige fyllinga kom visstnok ikke til å vare lenge. Her er det bare å krysse alle fingre, tær og jeksler...) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166246-f%C3%A5-krone-hva-gj%C3%B8res-n%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.