Gå til innhold

Stativ som holder boka?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har vonde hender/haandledd/skuldre, og har problemer med aa lese paa sengen fordi jeg sliter med aa holde boka. Vet noen om det er aa faa kjopt et stativ som holder boka for meg i sengehoyde?

Aa lese er nemlig ofte det eneste som hjelper for aa holde bekymringer og tungsinn unna i smertfulle netter!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166247-stativ-som-holder-boka/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

At du trenger den for å kunne bestille varer/tjenester. Man kommer ikke langt uten tilgang til nettbank, og mange offentlige tjenester ligger på nettet.

Med vennlig hilsen

Det er den grunnen jeg hadde tenkt å bruke men ergoen min sier at etter de nye reglene så holder ikke det.

Det er blitt skjerpet inn fordi "alle" har pc. Men jeg skal prøve meg likevel og da er det en av grunnene jeg skal bruke, men jeg må finne noen fler ;o)

Det er den grunnen jeg hadde tenkt å bruke men ergoen min sier at etter de nye reglene så holder ikke det.

Det er blitt skjerpet inn fordi "alle" har pc. Men jeg skal prøve meg likevel og da er det en av grunnene jeg skal bruke, men jeg må finne noen fler ;o)

Da søker du på sosialen, med henvisning til det Hjelpemiddelsentralen påstår. :)

Med vennlig hilsen

Annonse

Hva med å få datamaskinen der istedet?

Med vennlig hilsen

Hehe! Takk for godt innspill! :-) Saerlig likte jeg forslaget om aa fremme krav pga ryggskade som maa sove paa tastatur! Selv om det var til Dorthe, tar jeg meg den frihet aa bruke det! ;-)

Mvh

Hehe! Takk for godt innspill! :-) Saerlig likte jeg forslaget om aa fremme krav pga ryggskade som maa sove paa tastatur! Selv om det var til Dorthe, tar jeg meg den frihet aa bruke det! ;-)

Mvh

Du får nevne hvor godt det er at tastene masserer ryggen!

;-)

Med vennlig hilsen

Da jeg gikk på ungdomsskolen var det flere elever som hadde stativ til leseboka for å få bedre plass til skriveboka på pulten. Så det finnes. Jeg har også sett stativ med plastglass foran, som man kan sette kokeboka i og unngå å søle i den.

Mm...har en saann som kan staa paa pulten, men det blir liksom ikke noe dreis paa aa ha den i senga! Vipper over altfor lett (mulig jeg ikke har flat nok mage ;-))

Men - takk for tips anyway!

Mvh

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...