Gå til innhold

En liten presentasjon :-)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har bare skrevet et par innlegg her inne før, men jeg har lest masse og lært masse samtidig som jeg har kjent håpet og gleden når alle dere som har lykkes endelig(!) fikk full klaff.

Først og fremst takk for det! :-)

Det første fortvilede innlegget jeg skrev var sommeren 2003, da vi nettopp hadde fått bekreftet at vi ikke kunne få barn på egen hånd pga min manns sædkvalitet.

Vi brukte et år på å tenke og finne ut av hva som var riktig for oss å gjøre videre, og nå i sommer fikk vi fastlegen vår til å sende en henvisning til Rikshospitalet.

Nå har vi endelig vært til forundersøkelsen som viste gode resultater :-) Min manns sædkvalitet var bedre enn tidligere og vi fant ut at den lille gjengen med rambo-celler han har oppfører seg som de skal, selvom det er få av dem. Vi var begge gode kandidater for prøverør, fikk vi vite. Det var en herlig nyhet å få!

Kromosomprøver er tatt og vi venter på resultatene herfra. Over nyttår får vi en formiddag med informasjon fra alle kanter før spraying og sprøyting og alt dette kan sette igang.

Man vet jo aldri hvor lang tid ting tar, men kanskje, om vi er heldige - om 6-7 måneder har jeg et lite, etterlengtet nurk i magen!? (Hviiiin!!)

Jeg har vært aktiv på DOL i mange år, under et annet nick, og har lest endel her på forum for ufrivillig barnløse. Den gangen visste jeg ikke at jeg selv kom til å bli aktiv bruker av dette forumet...

Det er en fryktelig spennende tid som vi "grugleder" oss til begge to. Jeg ser frem til å få dele erfaringer og hente kunnskap fra dere her inne.

Lykke til alle sammen, og takk for et nyttig forum! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166248-en-liten-presentasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Lykke til, det blir spennende tider ja. Min mann har også litt dårlig sædkvalitet, men vi fikk en prinsesse på første isci forsøk for 3 år siden. Nå prøver vi på et søsken, og har ikke lykkes enda, men vi gir oss ikke. Vi høres, det er bra å dele erfaringer og bekymringer her på forumet.

klem Zabo

Hei

Lykke til, det blir spennende tider ja. Min mann har også litt dårlig sædkvalitet, men vi fikk en prinsesse på første isci forsøk for 3 år siden. Nå prøver vi på et søsken, og har ikke lykkes enda, men vi gir oss ikke. Vi høres, det er bra å dele erfaringer og bekymringer her på forumet.

klem Zabo

Tusen takk :-)

Lykke til med søskenforsøk! Håper dere snart lykkes!

Gjest prillaguri

lykke til! så flott at dere endelig kommer i gang, sånn på riktig! jeg husker hvor glad jeg var da det faktisk begynte å skje noe konkret i forbindelse med alt dette ufrivillig barnløs "styret".

og når du først har kommet der du er nå, så går resten kjapt. vips så har du begynt på hormoner og sprøyter:)

jeg tok mitt ivf forsøk ved riksen også, og det var så utrolig mange koselige folk der. det ble full klaff på første forsøk og jeg har en gutt på halvannet år nå, OG termin med nestemann om 3 uker. den siste er hjemmelaget! (det er nesten for godt til å være sant. vi prøvde å lage hjemeelaget barn i 5 år og måtte gi opp, derfor ivf. så plutselig "skjønte " kroppen det selv.

ivf har gode resultater og du blir nok endelig mamma til slutt. og alle sprayer og sprøyter syntes faktisk jeg var spennende! ikke noe å grue seg for ihvertfall!

lykke til!:)

Hei på deg!

Jeg har også hatt en pause fra prøving og styr, og er tilbake for fullt nå. Skal sette inn egg i januar, om alt går etter planen. :-)

Lurer innmari på hvem du var før, og om du husker meg igjen?

Uansett, så er det flott at du ikke lusker lenger - men kan være aktiv her. Vi trenger aktive jenter her nå, for forumet har liggi labert en stund.

Gleder meg til å følge deg videre på deres vei til barn. :-))

Mvh

Hei på deg!

Jeg har også hatt en pause fra prøving og styr, og er tilbake for fullt nå. Skal sette inn egg i januar, om alt går etter planen. :-)

Lurer innmari på hvem du var før, og om du husker meg igjen?

Uansett, så er det flott at du ikke lusker lenger - men kan være aktiv her. Vi trenger aktive jenter her nå, for forumet har liggi labert en stund.

Gleder meg til å følge deg videre på deres vei til barn. :-))

Mvh

Hei :-)

Jeg har aldri skrevet på dette forumet under noe annet nick enn det jeg bruker nå, men har i mange år vært aktiv på andre fora her på DOL under et annet nick.

Så da kjenner jeg nok ikke igjen ditt nick heller, nei ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...