Gå til innhold

Ny-singel og uten single venner... :-(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da gjør du jo alt du har lyst til uten å måtte ta hensyn!

Dra på byen, flørt i vei, klipp håret, oppgrader garderoben og dyrk deg selv!

Livet som single er herlig, så slutt å klag.

Hvordan forblir du singel da ?

Antar du har lyster som skal pleies. Jeg er veldig fersk singel og ønsker å forbli singel en lang stund, men jeg ser ikke for meg å sjekke opp damer for så å kaste henne ut på morgenkvisten.

Gjest Jente uten mann

Hvordan forblir du singel da ?

Antar du har lyster som skal pleies. Jeg er veldig fersk singel og ønsker å forbli singel en lang stund, men jeg ser ikke for meg å sjekke opp damer for så å kaste henne ut på morgenkvisten.

Fortell minst mulig om deg selv og når du møter ei jente på byen så blir du med HENNE hjem så stikker du av når du har fått det du vil ha. Be om telefonnummer med kast lappen så snart du er ute av syne.

Versågod neste....party on..

Kjenner meg godt igjen i din situasjon :) Er i samme situasjon og midt i 30-årene - helt håpløst! "Dra på byen", jaha, alene da? Og dessuten synes jeg det er kjedelig å henge i bar, helg etter helg. Det er mange år siden jeg var mye på byen, nå synes jeg det er hyggelig innimellom - uansett. Det er faktisk en liten sorgprosess, når livet man ønsket seg var helt annerledes. Opplever at mange av de jeg har mest til felles med har familie (ikke satte!) og at det er deres arenaer man treffer morsomme mennesker, ikke slitne og sære typer i baren!

Så dessverre, få råd :(

Fortell minst mulig om deg selv og når du møter ei jente på byen så blir du med HENNE hjem så stikker du av når du har fått det du vil ha. Be om telefonnummer med kast lappen så snart du er ute av syne.

Versågod neste....party on..

Og her lever vi livet ser jeg;)

Hehe...

Er det lenge siden du ble singel?

Ta mitt ord på det, å være singel i lengden er ikke noe særlig, man føler seg som oftest misstilpass når vennepar etter vennepar får barn, gifter seg, og når man blir ene og alene på middager som femtende hjul på vognen!

Tro meg jeg har vært singel lenge nok... og gidder ikke henge på bar hver en eneste helg, og siden da man blir sittende alene for seg selv helg etter helg, uten å ha noen andre der, ja DA er livet kjipt!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...