trine70 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg må skrive til noen både for å få lettet mitt hjerte, samt kanskje få noen råd om hva jeg bør gjøre. Jeg er sammen med en snill og god gutt. Vi har ett barn sammen. Vi har hatt et turbulent forhold med mye krangling og uenigheter da vi er svært forskjellige som personer med forskjellige verdier. For to og et halvt år siden gjorde vi det slutt. Vi ble i løpet av de to årene bedre venner og hadde et perfekt samarbeid om barnet vår. Vi tilbringte mye tid sammen. Ingen av oss etablerte oss på nytt i den perioden, og etter et par år startet vi gå til en rådgiver da vi begynte å snakke om kanskje prøve bli sammen igjen. Vi bor nå sammen igjen og de problemene vi hadde tildigere er her ikke nå. Vi lever et harmonisk liv. Noen ting fra de gamle problemene dukker fremdeles opp innimellom, men vi er blitt flinkere til å løse dem nå. Han er en snill mann som bryr seg svært mye om meg, og er også en god far selv om han kanskje burde brukt mer tid sammen med barnet vårt. Men man kan jo ikke få alt her i verden. Barnet vårt på 7 år er selvfølgelig kjempegla for at vi er sammen igjen i samme hus. Så til problemet. Da vi gjorde det slutt den gangen hadde jeg møtt en gift mann. Vi innledet ikke et seksuelt forhold, men han var en svært god venn. Han hjalp meg komme over bruddet på en ok måte, og var en skulder å gråte på. Da jeg gikk fra samboeren min innledet vi også et seksuelt forhold. Vi har vært sammen hele tiden, og møttes i alle fall to ganger pr. uke. Vi har også vært på noen helgeturer sammen. Jeg har følt en slags indre ro når jeg har vært sammen med denne mannen. Vi har perfekt sex og vi trives svært godt sammen. Han har vært separtert fra sin kone tidligere, men de fant tilbake til hverandre. Han har en historie med utroskap bak seg, opptil flere ganger. Han ville ikke gå i fra sin kone da vi hadde et forhold på grunn av barna. Han ville ikke la dem gå igjennom nok et brudd, Han elsket meg, men ga meg aldri noen løfter. Jeg var fornøyd med denne ordningen. Jeg ville være alene før jeg etablerte meg på nytt. Da det hadde gått to år og jeg vurderte gå tilbake til min gamle samboer snakket vi om dette også. Jeg sa at han hadde hatt muligheten i to år, og at hvis jeg nå etablerte meg på nytt med far til mitt barn ville det bli slik. Selv om han kom til å forandre mening. Han aksepterte det. Sa han ikke ville gå fra henne på grunn av barna. Han var ikke godt gift for å si det slik. De hadde ikke et nært forhold. Det vet jeg med sikkerhet gjennom mange andre. Jeg flyttet i alle fall sammen igjen med min ex, men fortsatte møte den gifte noen få ganger. Jeg greide aldri rive meg løs. Og selv om jeg prøvde lot han meg aldri gå. Det vil si at han hele tiden tok kontakt osv osv. Hans kone fant til slutt ut om oss, Han skal nå skilles. Men nå vil han ha meg. Han skjønner min situasjon, men sier han er villig til å vente på meg så lenge det trengs. Han elsker meg svært høyt, noe jeg ikke tviler på. Det er som om vi er totalt avhengige av hverandre. Vi har nydelig fantastisk sex, prater godt og ler mye sammen. Vi kjenner hverandre svært godt. Han er 15 år eldre enn meg. Han sier de riktige tingene til meg, og jeg vet han virkelig elsker meg. Nå mer enn noen gang. Problemet mitt er at jeg bare får sterkere føleser for han også. Kroppen min lengter etter hans, lengter etter armene hans og vil være hos han hele tiden. Jeg elsker han virkelig mye. Har sterkere følelser for han enn for min nåværende samboer. Jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg ut av dette. Jeg greier ikke tanken på å såre mitt barn og samboer. Jeg vet også at mitt liv vil bli tryggere om jeg blir her jeg er nå. Minn samboer stoler jeg på, men han som var gift har som kjent en historie med mye utroskap. Dette er han klar over at jeg føler, og han sier han skal bevise for meg at jeg kan stole på han. Han er en svært attraktiv mann med god økonomi og et spennende yrke. Reiser endel. Vil jeg greie sitte hjemme når han er ute på disse reisene sine? Han sier han vil ha barn med meg, og er villig til å gjøre alt for meg. Da vi var ute og kjørte en kveld pep det inn seks meldinger på telefonen hans. Han sjekket hvem det var men sa det var en fra en selger som ville selge han en bil. Jeg sa jeg ikke trodde på det. Det er bare jenter som kan sende seks meldinger på rappen uten respons fra mottaker. Han holdt på sitt men sa han av prinsipp ikke viste fram meldingene sine, og at slik burde det være begge veier. Jeg valgte la det ligge, men har i ettertid tatt det opp med han da jeg merker at jeg tviler på det han sier. Han har bedt om unnskylding og sier han burde vist meg de om han visste at det gjorde meg så usikker. Men det er jo enkelt komme med nå i ettertid. Kan jeg greie leve med denne usikkerheten om jeg blir sammen med han? Kan jeg la mitt barn gjennomgå et nytt samlivsbrudd? Hvordan vil det virke inn på henne? Jeg elsker han av hele mitt hjerte og lengselen etter han er enrom. Jeg vet også at han ville gått gjennom ild og vann for å få meg, men hvorfor benyttet han ikke sjansen da jeg var singel? Vil jeg greie å leve sammen med min samboer når jeg elsker en annen så høyt? Dette begynner tære på nervene. Er veldig gla i min samboer og vet jeg får et trygt liv med han. Jeg må slutte med dette dobbeltspillet, for dette fortjener han ikke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest werwe Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Et kortere konsentrat hadde økt dinne sjanser for et svar. Et slik megainnlegg uten avsnitt gjør at leseren detter ut etter fem linjer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/#findComment-1083978 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trine70 Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Et kortere konsentrat hadde økt dinne sjanser for et svar. Et slik megainnlegg uten avsnitt gjør at leseren detter ut etter fem linjer. Jeg er heller ikke ute etter svar fra deg, men fra en profesjonell. Jeg vil hun skal vite mest mulig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/#findComment-1083982 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sier bare lykke til Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Fatter ikke at du klarer slikt dobbeltspill over tid. Hvorfor gikk du egentlig tilbake til din samboer? Jeg ville heller aldri stolt 100% på den nye mannen. Hans kone kastet ham ut da hun fikk vite om forholdet til deg, hva når hun vil ha ham inn i varmen igjen? Jeg ville aldri klart å stole helt på en jeg visste hadde en historie med utroskap, særlig ikke om han hadde vært utro flere ganger. Lykke til, ikke greit når du elsker ham, det er klart. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/#findComment-1083991 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trine70 Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Fatter ikke at du klarer slikt dobbeltspill over tid. Hvorfor gikk du egentlig tilbake til din samboer? Jeg ville heller aldri stolt 100% på den nye mannen. Hans kone kastet ham ut da hun fikk vite om forholdet til deg, hva når hun vil ha ham inn i varmen igjen? Jeg ville aldri klart å stole helt på en jeg visste hadde en historie med utroskap, særlig ikke om han hadde vært utro flere ganger. Lykke til, ikke greit når du elsker ham, det er klart. Gikk tilbake til han fordi vi hadde et så godt vennskap og jeg er utrolig gla i han. Hadde bare ikke regnet med at følelsene for han andre skulle ta seg så kraftig opp. Og nei, jeg skjønner ikke selv hvordan jeg greier holde på med dette. Må ut av det, men vanskeig vite hva som er det beste for meg. Hater meg selv for det jeg gjør, og legger meg helt flat for ufin oppførsel. Jeg må ut av det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/#findComment-1083995 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 For det første, bruk for all del avsnitt, det er forferdelig å lese innlegget ditt. Jeg mener bestemt at du ikke må satste på elskeren din. Hvor lenge tror du at du er spennende for han? Hverdagen kommer raskt og du blir mindre spennende og han vil garantert finne seg en annen jente å flørte og kanskje ha sex med. Vil du noen gang stole på denne mannen? Vil du ikke ha angst hele tiden fordi du er redd for at han finner seg en annen jente å leke med? Jeg tror neppe du vil føle deg trygg i et forhold med han over tid. Du vil garantert angre på at du valgte å gå i fra din nåværende samboer. Du er i en forelskelsesfase og det meste er rosenrødt. Få bena ned på jorden og tenk grundig i gjennom hva du holder på med og hvordan fremtiden vil bli med den nye. Jeg tror du vil finne så mye grums som det er tvilsomt du vil klare å leve godt med. Mitt råd er at du kutter ut elskeren så raskt som mulig og kommer deg videre i livet. Ikke utsett din nåværende familie for dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/#findComment-1084445 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lora Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Avsnitt!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/#findComment-1084451 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mormora56 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 trine70 skrev: Er veldig gla i min samboer og vet jeg får et trygt liv med han. Jeg må slutte med dette dobbeltspillet, for dette fortjener han ikke. Dette har du helt rett i! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/#findComment-1084540 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trine70 Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 For det første, bruk for all del avsnitt, det er forferdelig å lese innlegget ditt. Jeg mener bestemt at du ikke må satste på elskeren din. Hvor lenge tror du at du er spennende for han? Hverdagen kommer raskt og du blir mindre spennende og han vil garantert finne seg en annen jente å flørte og kanskje ha sex med. Vil du noen gang stole på denne mannen? Vil du ikke ha angst hele tiden fordi du er redd for at han finner seg en annen jente å leke med? Jeg tror neppe du vil føle deg trygg i et forhold med han over tid. Du vil garantert angre på at du valgte å gå i fra din nåværende samboer. Du er i en forelskelsesfase og det meste er rosenrødt. Få bena ned på jorden og tenk grundig i gjennom hva du holder på med og hvordan fremtiden vil bli med den nye. Jeg tror du vil finne så mye grums som det er tvilsomt du vil klare å leve godt med. Mitt råd er at du kutter ut elskeren så raskt som mulig og kommer deg videre i livet. Ikke utsett din nåværende familie for dette. Jada, jada. Jeg så dette med manglende avsnitt selv da jeg hadde skrevet det, men rakk ikke gå inn endre før jeg sendte det. Jeg beklager det, men synes det står respekt av at dere likevel gidder lese det. Takk for det. Jeg tror nok du har rett i at jeg aldri vil stole på han. Selv om han er svært overbevisende når han bedyrer hvor mye han elsker meg. Har faktisk prøvd gjøre det slutt med han en gang tidligere, men det ble faktisk et helvete. Han er typen som faktisk kan finne på ta "hevn" om jeg går. Vet ikke hvordan jeg skal få gjort det på en ok måte for han. Men elsker han gjør jeg, svært høyt. Er ikke en vanlig forelskelse heller. Har kjent han ganske lenge nå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/#findComment-1084577 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jada, jada. Jeg så dette med manglende avsnitt selv da jeg hadde skrevet det, men rakk ikke gå inn endre før jeg sendte det. Jeg beklager det, men synes det står respekt av at dere likevel gidder lese det. Takk for det. Jeg tror nok du har rett i at jeg aldri vil stole på han. Selv om han er svært overbevisende når han bedyrer hvor mye han elsker meg. Har faktisk prøvd gjøre det slutt med han en gang tidligere, men det ble faktisk et helvete. Han er typen som faktisk kan finne på ta "hevn" om jeg går. Vet ikke hvordan jeg skal få gjort det på en ok måte for han. Men elsker han gjør jeg, svært høyt. Er ikke en vanlig forelskelse heller. Har kjent han ganske lenge nå. Er du redd for at han hevner seg, så får du fase det sakte ut og ikke brått og brutalt. Respekter han ikke dette kan jo du lage et helvete for han også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/#findComment-1084639 Del på andre sider Flere delingsvalg…
matildes mor Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 kjære deg! dette blir det mye styr av...jeg tror egentlig du vet svaret på dette selv,men klarer likevel ikke gjøre alvor ut av det. Du er jo allerede mistenksom på elskeren din....tror du det blir bedre når dere kommer samman offisielt? Noen menn forandrer seg aldri på enkelte områder og jeg vil tro at muligheten for at din elsker vil bedra deg med en annen når han blir lei-er rimelig stor. Du har det trygt og godt der du er nå-litt kjedelig synes du,men slik er det ofte.Det er ting du kan endre underveis. Tenk deg om før du tar avgjørelsen din ihvertfall!! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/#findComment-1084905 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trine70 Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 kjære deg! dette blir det mye styr av...jeg tror egentlig du vet svaret på dette selv,men klarer likevel ikke gjøre alvor ut av det. Du er jo allerede mistenksom på elskeren din....tror du det blir bedre når dere kommer samman offisielt? Noen menn forandrer seg aldri på enkelte områder og jeg vil tro at muligheten for at din elsker vil bedra deg med en annen når han blir lei-er rimelig stor. Du har det trygt og godt der du er nå-litt kjedelig synes du,men slik er det ofte.Det er ting du kan endre underveis. Tenk deg om før du tar avgjørelsen din ihvertfall!! Lykke til! Takk for svar. Nei, jeg kommer aldri til å stole på han tror jeg. Har tatt dette opp med han, men han sier han har vært utro fordi han ikke har hatt det bra hjemme. Ikke noe sex osv. Men likevel greier jeg ikke tro på han helt... Jeg har aldri opplevd en mann som er så desperat etter å få meg som han er nå. Jeg har heller aldri opplevd så mange følelser og intensitet fra en mann. Men jeg vet nok, som du sier, svaret på dette selv. Hadde dette bare vært en vanlig forelskelse ville det blitt så mye lettere. Men det sitter nok mye dypere enn det. Slik jeg holder på nå er i alle fall uholdbart, både mot familien meg og meg selv. Jeg tæres opp av dette. Jeg er bare så iderlig gla i han. Han er fantastisk mot meg. Men som du sier; hva skjer når han er lei og hverdagen kommer. Et liv i trygghet er vel å foretrekke fremfor et i usikkerhet.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/#findComment-1084915 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utennavnidag Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Hei. Jeg er litt i samme situasjon. Er gift og har 1 barn, vi har ikke spesielle problemer i ekteskapet. Jeg har det trygt og godt, men for 3mnd traff jeg på en som det bare sa "pang" med. Så jeg driver litt dobbeltspill for tiden og det er ganske frustrerende!! Jeg vet heller ikke om jeg "stoler" helt på han nye enda, men det kan kansje ha med at jeg ikke kjenner han så godt enda. men det er noe med han som gjør at jeg ikke klarer å slippe taket i han. Vi har det veldig bra når vi treffes....., jeg tenker man får ta en dag av gangen. Jeg har ikke noe råd til deg, men kansje vi kan lufte litt frustrasjon til hverandre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/#findComment-1085210 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uten nick Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Du er allerede usikker på den mannen du vurderer å satse på. Vil du deg selv vondt? Hilsen ei som har levd i et forhold med mye usikkerhet. PS: Du skriver lenger nede at han vil ta hevn dersom du går fra ham (elskeren) og at han er desperat etter å få deg. ... uheldig kombinasjon. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/#findComment-1085233 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trine70 Skrevet 1. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2004 Hei. Jeg er litt i samme situasjon. Er gift og har 1 barn, vi har ikke spesielle problemer i ekteskapet. Jeg har det trygt og godt, men for 3mnd traff jeg på en som det bare sa "pang" med. Så jeg driver litt dobbeltspill for tiden og det er ganske frustrerende!! Jeg vet heller ikke om jeg "stoler" helt på han nye enda, men det kan kansje ha med at jeg ikke kjenner han så godt enda. men det er noe med han som gjør at jeg ikke klarer å slippe taket i han. Vi har det veldig bra når vi treffes....., jeg tenker man får ta en dag av gangen. Jeg har ikke noe råd til deg, men kansje vi kan lufte litt frustrasjon til hverandre? Hei, og takk for svar. Ja, det er svært frustrerende være i en slik situasjon. Og når det gjelder meg selv har jeg kun meg selv å takke. Ble forelsket i han mens jeg var singel, man anså han som gift og uoppnåelig. Tenkte vel at jeg ville glemme han med tiden. Men når jeg endelig flyttet sammen igjen med min tidligere samboer, våknet han skikkelig og bukte alle midler for å holde meg tilbake. Og nå er han altså skilt. Han ønsker å gifte seg med meg, og sier han aldri har vært sikrere i sin sak noen gang. Men som du vet, jeg greier ikke stole på han. En så attraktiv mann som er gla i damer vil vel muligens falle for fristelsen når hverdagen med meg kommer også. Nå er han 15 år eldre enn meg, så det vil vel begrense seg hvor lenge han har dette draget på damene, men likevel. Han er en mann med sterke føleser, og som ikke gir seg før han får det han vil ha. Jeg er søvnløs på grunn av dette. Det verste ville være å bli oppdaget, så jeg er nødt komme meg ut av det. Hva med han du er sammen med? Er han gift? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/#findComment-1085266 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Hei, og takk for svar. Ja, det er svært frustrerende være i en slik situasjon. Og når det gjelder meg selv har jeg kun meg selv å takke. Ble forelsket i han mens jeg var singel, man anså han som gift og uoppnåelig. Tenkte vel at jeg ville glemme han med tiden. Men når jeg endelig flyttet sammen igjen med min tidligere samboer, våknet han skikkelig og bukte alle midler for å holde meg tilbake. Og nå er han altså skilt. Han ønsker å gifte seg med meg, og sier han aldri har vært sikrere i sin sak noen gang. Men som du vet, jeg greier ikke stole på han. En så attraktiv mann som er gla i damer vil vel muligens falle for fristelsen når hverdagen med meg kommer også. Nå er han 15 år eldre enn meg, så det vil vel begrense seg hvor lenge han har dette draget på damene, men likevel. Han er en mann med sterke føleser, og som ikke gir seg før han får det han vil ha. Jeg er søvnløs på grunn av dette. Det verste ville være å bli oppdaget, så jeg er nødt komme meg ut av det. Hva med han du er sammen med? Er han gift? Her bør alle varselklokkene ringe. Du sier at dette er en mann som ikke gir seg før han får det (eller den) han vil ha. Og nå som du har samboer, jakter han på deg. Tror du ikke han finner et nytt jaktobjekt når han har fått deg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/#findComment-1085275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trine70 Skrevet 1. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2004 Du er allerede usikker på den mannen du vurderer å satse på. Vil du deg selv vondt? Hilsen ei som har levd i et forhold med mye usikkerhet. PS: Du skriver lenger nede at han vil ta hevn dersom du går fra ham (elskeren) og at han er desperat etter å få deg. ... uheldig kombinasjon. Ja, at han er desperat etter å få meg og samtidig hevngjerrig om jeg går er en uheldig kombinasjon. Jeg har også tenkt på akkurat dette. Har opplevd han svært sjalu, og når han blir det mister han kontrollen. Han er sterk psysisk, og var ganske så stygg med meg da jeg gjorde det slutt den gangen. Han har i ettertid bedt om unnskylding og skyldte på at han var midt i en skilsmisse, samt mistet den eneste som betydde noe for han, alstå meg. Jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg ut av det uten bråk heller. Men et godt råd jeg fikk her på denne siden var å ta det gradvis. Vil prøve det. Men elsker han så utrolig høyt, og det er så vanskelig stå imot når han alltid sier og gjør de riktige tingene. Har aldri følt meg så elsket av noen før.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/#findComment-1085276 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trine70 Skrevet 1. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2004 Her bør alle varselklokkene ringe. Du sier at dette er en mann som ikke gir seg før han får det (eller den) han vil ha. Og nå som du har samboer, jakter han på deg. Tror du ikke han finner et nytt jaktobjekt når han har fått deg? Joda, det kan godt hende han vil gjøre det. Det er jo det jeg tror. Han er bare så overbevisende når han bedyrer sine føleser for meg. Han sier jo han kan vente på meg. Lenge om han må, slik at jeg finner ut av ting. Så lenge vi har det forholdet vi har nå kan han greie vente. Det er jo fint av han det, men det er jo dette dobbeltspillet jeg ikke greier. At han elsker meg er jeg ikke i tvil om, men det er jeg på fremtiden med han. Jeg fatter ikke at jeg har viklet meg så inn i dette. Jeg føler meg så råtten og dum. Uansett hva jeg gjør vil noen bli såret. Men mest av alt tenker jeg på barnet mitt som har sett pappa flytte ut en gang før... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/#findComment-1085281 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Joda, det kan godt hende han vil gjøre det. Det er jo det jeg tror. Han er bare så overbevisende når han bedyrer sine føleser for meg. Han sier jo han kan vente på meg. Lenge om han må, slik at jeg finner ut av ting. Så lenge vi har det forholdet vi har nå kan han greie vente. Det er jo fint av han det, men det er jo dette dobbeltspillet jeg ikke greier. At han elsker meg er jeg ikke i tvil om, men det er jeg på fremtiden med han. Jeg fatter ikke at jeg har viklet meg så inn i dette. Jeg føler meg så råtten og dum. Uansett hva jeg gjør vil noen bli såret. Men mest av alt tenker jeg på barnet mitt som har sett pappa flytte ut en gang før... Når du forteller denne historien, ser jeg for meg en mann med meget stort ego, som ikke er i stand til å elske andre enn seg selv. Jeg vil tippe at han har mye karisma, sjarm og autoritet, og det er ikke noe rart at du er forelsket. Men han hadde jo sjansen da du var ledig. Han skulle altså ikke avslutte et dårlig ekteskap for å satse på deg, men du skal avslutte et bra forhold for å satse på han? Hold fast på det du har. En snill og god mann som også har vist evne til å jobbe for å få det bedre med deg. Slike menn vokser ikke på trær. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/#findComment-1085293 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trine70 Skrevet 1. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2004 Når du forteller denne historien, ser jeg for meg en mann med meget stort ego, som ikke er i stand til å elske andre enn seg selv. Jeg vil tippe at han har mye karisma, sjarm og autoritet, og det er ikke noe rart at du er forelsket. Men han hadde jo sjansen da du var ledig. Han skulle altså ikke avslutte et dårlig ekteskap for å satse på deg, men du skal avslutte et bra forhold for å satse på han? Hold fast på det du har. En snill og god mann som også har vist evne til å jobbe for å få det bedre med deg. Slike menn vokser ikke på trær. Han har både ego, karisma, mye sjarm og autoritet. Han har ALT! Men han hadde som du sier sjansen i to hele år da jeg var singel. Dette har vi også snakket om, men han har jo selvfølgelig svært gode grunner for alt. Jeg er sammen med en snill mann som også elsker meg svært høyt, og vi har et barn sammen. Dette vet jeg veier tungt. Kommer til å få en helt innmari kjælighetssorg om jeg mister elskeren min. Tanken på at han skal ha andre gjør meg helt kvalm. Men jeg må psyke meg opp. Kommer til å bli et helvete om jeg gjør det slutt. Det vet jeg. Han kommer vel til å gjøre alt i sin makt for at jeg skal få det så vondt at jeg kommer tilbake. Jeg får prøve som en skrev her, ta det gradvis. Herregud for et rot. :-( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/#findComment-1085309 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.