Babette Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Han har både ego, karisma, mye sjarm og autoritet. Han har ALT! Men han hadde som du sier sjansen i to hele år da jeg var singel. Dette har vi også snakket om, men han har jo selvfølgelig svært gode grunner for alt. Jeg er sammen med en snill mann som også elsker meg svært høyt, og vi har et barn sammen. Dette vet jeg veier tungt. Kommer til å få en helt innmari kjælighetssorg om jeg mister elskeren min. Tanken på at han skal ha andre gjør meg helt kvalm. Men jeg må psyke meg opp. Kommer til å bli et helvete om jeg gjør det slutt. Det vet jeg. Han kommer vel til å gjøre alt i sin makt for at jeg skal få det så vondt at jeg kommer tilbake. Jeg får prøve som en skrev her, ta det gradvis. Herregud for et rot. :-( Ja, det er et rot. Men burde ikke det du forteller i siste avsnitt få deg til å ta til fornuften? En mann som virkelig elsker deg vil jo bare ditt beste, han vil ikke være opptatt av hevn og å lage vanskeligheter for deg. Er det fare for at han, hvis du kutter ham ut, vil sladre til samboeren din? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/page/2/#findComment-1085315 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trine70 Skrevet 1. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2004 Ja, det er et rot. Men burde ikke det du forteller i siste avsnitt få deg til å ta til fornuften? En mann som virkelig elsker deg vil jo bare ditt beste, han vil ikke være opptatt av hevn og å lage vanskeligheter for deg. Er det fare for at han, hvis du kutter ham ut, vil sladre til samboeren din? Ja, absolutt. Det tror jeg med sikkerhet han vil gjøre. Jeg har spurt han om dette i forhold til til "truslene" han kom med da jeg prøvde gjøre det slutt den gangen. Han sier han skal akseptere valget mitt. Men jeg VET at han får store problemer med det. Kjenner han så godt nå, at jeg kjenner reaskjonsmønsteret hans. Så hva skal jeg gjøre? En umulig situasjon dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/page/2/#findComment-1085329 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Ja, absolutt. Det tror jeg med sikkerhet han vil gjøre. Jeg har spurt han om dette i forhold til til "truslene" han kom med da jeg prøvde gjøre det slutt den gangen. Han sier han skal akseptere valget mitt. Men jeg VET at han får store problemer med det. Kjenner han så godt nå, at jeg kjenner reaskjonsmønsteret hans. Så hva skal jeg gjøre? En umulig situasjon dette. Du må vokte deg vel for å såre hans ego og stolthet. Hvis du skal klare både å avvikle forholdet til ham og å bevare samboerskapet ditt, foreslår jeg at du: Understreker at du elsker ham høyt og kanksje alltid vil gjøre det, men at du ikke har hjerte til å utsette barnet ditt og den snille samboeren din for et brudd. Så du velger å følge fornuften, ikke hjertet. Du håper og tror han vil respektere dette, og ber ham ikke gjøre det vanskeligere for deg ved å fortsette å kontakte deg. Da slipper du også å lyve, og han vil kunne se på seg selv som den egentlig seirende. Jeg tror det er viktig å gjøre det slik, denne mannen er neppe å spøke med hvis han blir forbannet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/page/2/#findComment-1085347 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trine70 Skrevet 1. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2004 Du må vokte deg vel for å såre hans ego og stolthet. Hvis du skal klare både å avvikle forholdet til ham og å bevare samboerskapet ditt, foreslår jeg at du: Understreker at du elsker ham høyt og kanksje alltid vil gjøre det, men at du ikke har hjerte til å utsette barnet ditt og den snille samboeren din for et brudd. Så du velger å følge fornuften, ikke hjertet. Du håper og tror han vil respektere dette, og ber ham ikke gjøre det vanskeligere for deg ved å fortsette å kontakte deg. Da slipper du også å lyve, og han vil kunne se på seg selv som den egentlig seirende. Jeg tror det er viktig å gjøre det slik, denne mannen er neppe å spøke med hvis han blir forbannet. Nei, han er nok ikke til å spøke med. Han mener at vi to må være sammen siden vi elsker hverandre så høyt. Han sier at det er umulig for meg være sammen med min samboer når jeg elsker en annen. To som elsker hverandre vil ikke kunne leve uten hverandre, og han mener barnet mitt vil greie seg bra i et nytt brudd. Selv om han valgte bli hos sin kone pga barna... Jeg skal prøve det du sier, men bør jeg la det skje gradvis, eller plutselig? Nå er han helt trygg på at jeg blir hans. Og sier jeg må bruke all den tid jeg trenger, ikke ta en hastig beslutning. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/page/2/#findComment-1085385 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Nei, han er nok ikke til å spøke med. Han mener at vi to må være sammen siden vi elsker hverandre så høyt. Han sier at det er umulig for meg være sammen med min samboer når jeg elsker en annen. To som elsker hverandre vil ikke kunne leve uten hverandre, og han mener barnet mitt vil greie seg bra i et nytt brudd. Selv om han valgte bli hos sin kone pga barna... Jeg skal prøve det du sier, men bør jeg la det skje gradvis, eller plutselig? Nå er han helt trygg på at jeg blir hans. Og sier jeg må bruke all den tid jeg trenger, ikke ta en hastig beslutning. Hvis han sier at du får all tiden du trenger, bør du ta i mot det tilbudet. Da får du et pusterom. Så kan det jo hende at han i mellomtida finner seg ei ny dame å jakte på. Selvom du ikke liker tanken på det nå, ville det vel være det beste. Så slipper du konfrontasjonen. Han virker veldig dominerende, synes jeg. Den som vet best hva alle skal gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/page/2/#findComment-1085399 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trine70 Skrevet 1. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2004 Hvis han sier at du får all tiden du trenger, bør du ta i mot det tilbudet. Da får du et pusterom. Så kan det jo hende at han i mellomtida finner seg ei ny dame å jakte på. Selvom du ikke liker tanken på det nå, ville det vel være det beste. Så slipper du konfrontasjonen. Han virker veldig dominerende, synes jeg. Den som vet best hva alle skal gjøre. Men han forventer at jeg skal fortsette forholdet med han samtidig som jeg prøver ta et valg. Han sier han kan vente så lenge vi har det så fint som vi har det nå. Men det tror jeg ikke jeg greier. Det er et farlig spill jeg holder på med. Jeg vet ikke jeg. Tusen takk for gode svar, forresten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/page/2/#findComment-1085406 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Men han forventer at jeg skal fortsette forholdet med han samtidig som jeg prøver ta et valg. Han sier han kan vente så lenge vi har det så fint som vi har det nå. Men det tror jeg ikke jeg greier. Det er et farlig spill jeg holder på med. Jeg vet ikke jeg. Tusen takk for gode svar, forresten. Hvis forutsetningen for at han gir deg tenkepause er at dere skal fortsette å "stå i", bør du ta den vanskelige samtalen allerede nå. Dette dobbeltspillet vil enten bli oppdaget, eller så vil det slite deg ut. Men pass på å stryke ham med hårene, og føl deg fram. Du må også prøve å sette deg litt i respekt, ikke la ham fortelle deg hva som er best for deg. Et annet alternativ er jo også at du stiller et ultimatum: Enten lar han deg være helt i fred så lenge du trenger å tenke, eller så er det over og ut for alltid. Men jeg er usikker på om det er riktig å la ham leve i håpet. Det beste er å få det hele avviklet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/page/2/#findComment-1085450 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trine70 Skrevet 1. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2004 Hvis forutsetningen for at han gir deg tenkepause er at dere skal fortsette å "stå i", bør du ta den vanskelige samtalen allerede nå. Dette dobbeltspillet vil enten bli oppdaget, eller så vil det slite deg ut. Men pass på å stryke ham med hårene, og føl deg fram. Du må også prøve å sette deg litt i respekt, ikke la ham fortelle deg hva som er best for deg. Et annet alternativ er jo også at du stiller et ultimatum: Enten lar han deg være helt i fred så lenge du trenger å tenke, eller så er det over og ut for alltid. Men jeg er usikker på om det er riktig å la ham leve i håpet. Det beste er å få det hele avviklet. Ja, jeg bør vel ta den samtalen snart. Kan prøve møte han litt sjeldnere, og ta samtalen om et par tre uker. Han har så store planer for oss. Giftemål, få barn med meg, ta meg med på masse deilige turer, bruke helger på hytta hans osv osv. Jeg ville virkelig elsket å vært med han og fått delt disse opplevelsene med han. Jeg finner en indre ro når jeg er sammen med han. Han gjør meg hel på en måte. Og jeg vil nok aldri bli så seksuelt tilfredstilt noen gang som jeg blir sammen med han. Det vet jeg. Det går jo på kjemi og alt det der... Jeg kommer til å miste endel av meg selv når jeg lar han gå. Det neste spørsmålet mitt blir vel hvordan jeg kan komme meg gjennom en kjærlighetssorg. Herregud hvor nervøs jeg er for dette som skal skje. Og gudene vet hvordan jeg skal takle reaksjonen hans. Så lenge vi elsker hverandre ser han ingen grunn til at vi skal være fra hverandre. Han har jo rett i det på en måte, men nå har jeg også et barn som jeg vil gjøre det beste for. Viktigere enn mine behov kaskje... Han er uten tvil min største kjærlighet noen sinne. Har kjent han i 4 år, og blir bare mer og mer betatt, forelsket og gla i han. På tross av hans feil. Men alle rådene jeg til nå har fått går stort sett på at jeg må velge det trygge. Det er lettere for dere se det som ikke er så involvert. Og det var vel det jeg trengte å høre kanskje... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/page/2/#findComment-1085459 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikkenavnidag Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Hei, og takk for svar. Ja, det er svært frustrerende være i en slik situasjon. Og når det gjelder meg selv har jeg kun meg selv å takke. Ble forelsket i han mens jeg var singel, man anså han som gift og uoppnåelig. Tenkte vel at jeg ville glemme han med tiden. Men når jeg endelig flyttet sammen igjen med min tidligere samboer, våknet han skikkelig og bukte alle midler for å holde meg tilbake. Og nå er han altså skilt. Han ønsker å gifte seg med meg, og sier han aldri har vært sikrere i sin sak noen gang. Men som du vet, jeg greier ikke stole på han. En så attraktiv mann som er gla i damer vil vel muligens falle for fristelsen når hverdagen med meg kommer også. Nå er han 15 år eldre enn meg, så det vil vel begrense seg hvor lenge han har dette draget på damene, men likevel. Han er en mann med sterke føleser, og som ikke gir seg før han får det han vil ha. Jeg er søvnløs på grunn av dette. Det verste ville være å bli oppdaget, så jeg er nødt komme meg ut av det. Hva med han du er sammen med? Er han gift? Hei. Nei ikke gift, men sambo og har barn. Derfor må vi ta det litt forsiktig. Jeg har jo og barn.Men vi klarer ikke å gi hverandre opp..det er noe der som er vedt å forske ut. Også tenker jeg på at man lever bare en gang.... Men vi får bli litt mere kjent og se hva som skjer. Håper du finner ut av det du. Hvor lenge har "dobbelt" spillet foregått? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/page/2/#findComment-1085465 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trine70 Skrevet 1. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2004 Hei. Nei ikke gift, men sambo og har barn. Derfor må vi ta det litt forsiktig. Jeg har jo og barn.Men vi klarer ikke å gi hverandre opp..det er noe der som er vedt å forske ut. Også tenker jeg på at man lever bare en gang.... Men vi får bli litt mere kjent og se hva som skjer. Håper du finner ut av det du. Hvor lenge har "dobbelt" spillet foregått? Vi startet da jeg ble singel, var sammen i to år da. Så det er tre år tilsammen nå. Seksuelt sett. Men var jo mye sammen som "venner" før det også. Så 4 år tilsammen. Følelsene blir bare sterkere og sterkere. Bare jeg ser han blir jeg helt sjelven.... Elsker å være nær han. Hadde jeg vært sikker på om jeg kunne stolt på han ville jeg nok ikke vært i tvil. Men nå gjør jeg ikke det, og jeg får vondt i magen ved tanken på å miste han. Men jeg tør ikke holde på slik lengre. Men så er tanken på å miste han igjen helt utholdbar. For et rot jeg har viklet meg inn i. Har aldri hatt så sterke følelser for noen før. I dag kom det 13 lange roser på døren. Han ringer meg, melder osv osv. Og alt han sier får meg bare til å bli enda mer betatt. Jeg får aldri oppleve det igjen. Har han du er sammen med et godt forhold til sin samboer? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/page/2/#findComment-1085539 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Hei! Du skriver alt for langt til at jeg kan kommentere alt sammen. Men generelt får jeg inntrykk av at du også selv er skeptisk til din eldre kavaler som lover deg gull og grønne skoger. Min erfaring med liknende historier er at yngre kvinner lar seg rive med av disse beilerne, og blir veldig skuffet når elskeren vender seg fra dem når han ikke får det som han vil. Og det er når du f.eks. ønsker et mer fast forhold enn bare sex og klining på hans premisser. Mitt råd til deg er: tenk deg om og pass godt på deg selv og barnet ditt. Tenk på hva du har i din faste partner. Forsøk å gjøre ham til den ene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/page/2/#findComment-1085783 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikkenavnidag Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Vi startet da jeg ble singel, var sammen i to år da. Så det er tre år tilsammen nå. Seksuelt sett. Men var jo mye sammen som "venner" før det også. Så 4 år tilsammen. Følelsene blir bare sterkere og sterkere. Bare jeg ser han blir jeg helt sjelven.... Elsker å være nær han. Hadde jeg vært sikker på om jeg kunne stolt på han ville jeg nok ikke vært i tvil. Men nå gjør jeg ikke det, og jeg får vondt i magen ved tanken på å miste han. Men jeg tør ikke holde på slik lengre. Men så er tanken på å miste han igjen helt utholdbar. For et rot jeg har viklet meg inn i. Har aldri hatt så sterke følelser for noen før. I dag kom det 13 lange roser på døren. Han ringer meg, melder osv osv. Og alt han sier får meg bare til å bli enda mer betatt. Jeg får aldri oppleve det igjen. Har han du er sammen med et godt forhold til sin samboer? Nei, det som holder dem sammen er ungene. De lever hver sine liv på en måte. Men slik hat ikke jeg det med min mann da, vi gjør ting sammen osv. Men alikevel er det noe som mangler på en måte, ellers er det meg som kansje er "skrullete". Vet ikke jeg..... Gleder meg egentlig ikke til jul nå jeg, da får man så god tid til å tenke. Hva med deg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/page/2/#findComment-1086027 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trine70 Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Nei, det som holder dem sammen er ungene. De lever hver sine liv på en måte. Men slik hat ikke jeg det med min mann da, vi gjør ting sammen osv. Men alikevel er det noe som mangler på en måte, ellers er det meg som kansje er "skrullete". Vet ikke jeg..... Gleder meg egentlig ikke til jul nå jeg, da får man så god tid til å tenke. Hva med deg? Nei, julen blir litt vanskelig. Jeg sitter her med familie, mens han sitter alene på julaften. Han vil vi skal få til mange treff, men det er verre for meg igjen. Solveig Vennesland svarte at eldre menn som er sammen med yngre damer finner seg en ny når den yngre ikke gjør som han vil. Kan vel ikke stemme i dette tilfellet da han sier han vil gifte seg med meg og skal vente så lenge jeg har behov for det. Alle som har svart anbefaler meg bli hos min samboer. Så mange kan vel ikke ta feil. Jeg er bare helt fortapt i han, og han har vunnet hjertet mitt for evig og alltid. Tanken på at han skal leve livet med en annen er uholdbar. Men jeg trenger også et trygt liv, så som du skjønner er alt bare håpløst igrunnen. Kunne jo bare fortsatt dette spillet, men kan ikke. Det krever for mye. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/page/2/#findComment-1086071 Del på andre sider Flere delingsvalg…
søtaxx Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hei du! Hærregud kor alt i det du skrev her stemte med livet mitt.Kjemien til deg og samboeren din, barnet (8 åring, men ikke vårt felles) , og den gifte mannen som også tidligere har vært utro mot sin kone. Situasjonen din var som å lese situasjonen min som den er i dag, bare at jeg er singel nu. Nu har æ møtt denne gifte mannen som er virkelig god å ha på mange måter. Han gir meg denne tryggheten du nevnte om, og jeg kjenner meg så fullkommen som kvinne når det gjelder han. Han er 17 år eldre enn meg og har en jobb hvor han reiser mye. Alt dette stemte skremmende mye med situasjonen din. Men, uansett lidenskapen mellom deg og han gifte, så håper æ at du holder deg til samboeren din. Jeg tenker på barnet og tryggheten i dette..For det er noe æ skulle ha ønsket oss, selv om æ ikke vil ha x`samboeren min tilbake per dags dato. Skulle skrevet mer, men må gå nu.. Ha det bra så længe! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/page/2/#findComment-1086150 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trine70 Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Hei du! Hærregud kor alt i det du skrev her stemte med livet mitt.Kjemien til deg og samboeren din, barnet (8 åring, men ikke vårt felles) , og den gifte mannen som også tidligere har vært utro mot sin kone. Situasjonen din var som å lese situasjonen min som den er i dag, bare at jeg er singel nu. Nu har æ møtt denne gifte mannen som er virkelig god å ha på mange måter. Han gir meg denne tryggheten du nevnte om, og jeg kjenner meg så fullkommen som kvinne når det gjelder han. Han er 17 år eldre enn meg og har en jobb hvor han reiser mye. Alt dette stemte skremmende mye med situasjonen din. Men, uansett lidenskapen mellom deg og han gifte, så håper æ at du holder deg til samboeren din. Jeg tenker på barnet og tryggheten i dette..For det er noe æ skulle ha ønsket oss, selv om æ ikke vil ha x`samboeren min tilbake per dags dato. Skulle skrevet mer, men må gå nu.. Ha det bra så længe! Takk for svar. Ja, det er barnet vårt jeg tenker på, som har vært gjennom et brudd tidigere. Begynner føle seg sikker på at mamma og pappa sammen er slik det forblir. Jeg er så ute av meg og vet ikke hvordan jeg skal greie kutte han ut. Det er det sterkeste jeg har opplevd i hele mitt liv, bortsett fra å få barn selvfølgelig. Det er en pine å forlate han når vi har møttes, og savner han som gal når jeg ikke ser han. Jeg får alt jeg trenger hos han. Få høre hvordan det går med deg da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/page/2/#findComment-1086279 Del på andre sider Flere delingsvalg…
søtaxx Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Takk for svar. Ja, det er barnet vårt jeg tenker på, som har vært gjennom et brudd tidigere. Begynner føle seg sikker på at mamma og pappa sammen er slik det forblir. Jeg er så ute av meg og vet ikke hvordan jeg skal greie kutte han ut. Det er det sterkeste jeg har opplevd i hele mitt liv, bortsett fra å få barn selvfølgelig. Det er en pine å forlate han når vi har møttes, og savner han som gal når jeg ikke ser han. Jeg får alt jeg trenger hos han. Få høre hvordan det går med deg da. Vi, æ og han gifte (vil kalle han for Y).. vi er i en begynerfase, for det er jo ikke så lenge siden det ble slutt med mæ og xsamboeren ca.2mnd. Noe som betyr at vi æ og x`n prates fortsatt. Æ og Y møttes ca. 1 mnd. sidn, og det sa pang med engang! en ting som er et minus hittil er avstanden, han bor sørpå og æ nordpå.. Men, det har ikke vært snakk om avstander hos oss ennu:) vi har tilbringet 2 hærlige hælger sammen og planlegger noe mer.. Æ kjenner at æ holder på å bli orntlig forelsket i Y, noe han besvarer på. Han sier at han ville valgt meg, av mæ og kona hans om det hadde vært så enkelt.. Håper på å være sammen med han mere, selv om det at han er gift og har barn på min alder plager meg litt nu. Hvordan hadde de rundt oss takle denne syndige situasjonen våres om de hadde fått vite det, hva med den lille gutten min.. ?! æ vil ihvertfall ha det anonymt helt til æ vet med sikkerhet at han er min og at æ virkelig kan være sammen med han. Æ forstår deg godt, om hvordan du har det. Hadde du bare klart å holde alt så labert med tålmodighet. Da trur æ at du hadde funnet svaret på denne kjærligheta. Råder deg å være omtenksom og tålmodig i denne situasjonen. Det skal æ prøve på 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/page/2/#findComment-1086379 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trine70 Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Vi, æ og han gifte (vil kalle han for Y).. vi er i en begynerfase, for det er jo ikke så lenge siden det ble slutt med mæ og xsamboeren ca.2mnd. Noe som betyr at vi æ og x`n prates fortsatt. Æ og Y møttes ca. 1 mnd. sidn, og det sa pang med engang! en ting som er et minus hittil er avstanden, han bor sørpå og æ nordpå.. Men, det har ikke vært snakk om avstander hos oss ennu:) vi har tilbringet 2 hærlige hælger sammen og planlegger noe mer.. Æ kjenner at æ holder på å bli orntlig forelsket i Y, noe han besvarer på. Han sier at han ville valgt meg, av mæ og kona hans om det hadde vært så enkelt.. Håper på å være sammen med han mere, selv om det at han er gift og har barn på min alder plager meg litt nu. Hvordan hadde de rundt oss takle denne syndige situasjonen våres om de hadde fått vite det, hva med den lille gutten min.. ?! æ vil ihvertfall ha det anonymt helt til æ vet med sikkerhet at han er min og at æ virkelig kan være sammen med han. Æ forstår deg godt, om hvordan du har det. Hadde du bare klart å holde alt så labert med tålmodighet. Da trur æ at du hadde funnet svaret på denne kjærligheta. Råder deg å være omtenksom og tålmodig i denne situasjonen. Det skal æ prøve på Tror ikke folk reagerer så mye på aldersforskjell i alle fall, men det er verre det at vi blir den "andre kvinnen". Når kona hans fant det ut ble hun helt vill. Ga meg all skyld og forteller om min dårlige moral til alle hun kommer over. Til og med til min arbeidsgiver.... Noen har faktisk sluttet hilse på meg. Han derimot merker ingen ting av denne hetsen. Selv om det var han som var utro... Derfor er det en fordel at dere ikke bor på samme sted slik sett. Det er alltid den andre kvinnen som får skylden. Jeg var svært sårbar etter bruddet med min samboer, og han gifte ga meg alt jeg trengte. Jeg smeltet som smør. Han fortalt han levde i et proforma ekteskap osv. Det kunne bli slutt når som helst. Konen hans gikk også og klagde over ekteskapet med han. Det vet jeg gjennom andre. Men det er pussig dette, at det kun er den andre kvinnen som får det. Det er alltid to sider av en sak. Jeg tror heller ikke barnet ditt vil gjøre seg noe av at du er sammen med han, men det er vel greit holde det skjult inntil videre. For alle. Ser du noen fremtid for deg og din ex da? Eller tror du det er slutt for godt? Greier du å beherske sjalusien din når han reiser hjem til sin kone? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/page/2/#findComment-1086409 Del på andre sider Flere delingsvalg…
søtaxx Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Tror ikke folk reagerer så mye på aldersforskjell i alle fall, men det er verre det at vi blir den "andre kvinnen". Når kona hans fant det ut ble hun helt vill. Ga meg all skyld og forteller om min dårlige moral til alle hun kommer over. Til og med til min arbeidsgiver.... Noen har faktisk sluttet hilse på meg. Han derimot merker ingen ting av denne hetsen. Selv om det var han som var utro... Derfor er det en fordel at dere ikke bor på samme sted slik sett. Det er alltid den andre kvinnen som får skylden. Jeg var svært sårbar etter bruddet med min samboer, og han gifte ga meg alt jeg trengte. Jeg smeltet som smør. Han fortalt han levde i et proforma ekteskap osv. Det kunne bli slutt når som helst. Konen hans gikk også og klagde over ekteskapet med han. Det vet jeg gjennom andre. Men det er pussig dette, at det kun er den andre kvinnen som får det. Det er alltid to sider av en sak. Jeg tror heller ikke barnet ditt vil gjøre seg noe av at du er sammen med han, men det er vel greit holde det skjult inntil videre. For alle. Ser du noen fremtid for deg og din ex da? Eller tror du det er slutt for godt? Greier du å beherske sjalusien din når han reiser hjem til sin kone? hei! ja, det er fordela å ikke være fra samme plassen. For konen til min drømmemann vet ikke hvem æ e` og uansett om hun skulle få vite om oss, så trur ikke æ at hun kan si så mye om meg. Æ kjenner ikke noe sjalusi på kona hans, syns det er bare så trasig at han er gift. Føler at æ gjør noe galt ved å holde kontakten med denne mannen. Liker han jo så veldig, men æ sitt her allikavel med den følelsen av at det aldrig kan bli noe mellom oss. Selv om han sier at han vil velge meg av oss to (kona), han sier at kan se et bedre og mere aktivt liv sammen med meg. Mellom meg og x`n blir det nok ingenting av, ikke slik æ ser det per i dag. Æ krever mer hos en mann enn som så, en æ kan føle virkelig beæret av og en som ikke "henger i skjørtekanten min". Det er noe han drømmemannen har gitt meg, en go trygghet,,,selv om avstanden er stor. Noe du ikke skal bry deg om er ka (x)kona til han sier. For hun vil beholde æra og være den uskyldige i dette. Hun er såret, og føler seg sikkert ikke så høy nu siden mannen hennes falt for en annen. Og hun er nok fortsatt gla i han. Så den eneste hun da vil legge skylda på, er deg. Som om det var kun deg som har gjort noe.. Syns du kan svare til folket at du kan ikke styre over andres valg, dem er voksne og bør vite mer enn som så. Stå på du, og la deg ikke knekke av rykter! Ha en fin førjulstid! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166325-h%C3%A5pl%C3%B8st-forelsket-i-en-annen/page/2/#findComment-1095406 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.