Gå til innhold

Hva er d med gutter og analsex...

Anbefalte innlegg

Gjest æsjemeg

Hei. Jeg har just fått type. Og han er helt opphengt i å skulle ha analsex!jeg har da ikke lyst på noe opp i rumpa vel! men han maser og maser og jeg tror nesten jeg må gi etter for å få fred i hus! Men d må da være h****** vondt ?!? kan ikke tro det når han sier hans ekser har likt det...no way...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166351-hva-er-d-med-gutter-og-analsex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke gjør noe du ikke vil!

Når det er sagt er det mange jenter som synes det er kjempe deilig, og mange som synes det er veldig vondt og ubehagelig. Personlig synes jeg det kan være godt, men som sagt varierer det fra person til person. Og jeg tror hvis du ikke har lyst til å ha det, da gjør nok mere vondt. Hvis man er nervøs så spenner man isteden for å slapper av og det er det som er vondt når han skal trenge i deg.

Annonse

Jeg har prøvd det et par ganger med eksen min. Det er ikke særlig behagelig. SÅ da bør man absolutt ikke gjøre det visst man ikke vil. Da blir vondt bare verre, og du sitter ikke igjen med noen god følelse.. Ikke gjør det visst du ikke vil.

:) klæm

Gjest æsjemeg

Ikke gjør noe du ikke vil.. det er ikke noe særlig nei... heldigvis synes ikke samboern min det er særlig stas heller.. Spør om å få putte en dildo i rupma hans først, så kan han prøve på deg! ; ) hehe..

Hehe ja kanskje det får han på andre tanker.. Det er ikke sånn at han presser meg alvorlig, men han spør stadig vekk om han ikke kan få lov. Jeg har virkelig ikke noe lyst, og jeg bør vel presisere det for han slik at han forstår at jeg synes det er ubehagelig at han maser om det så ofte. Jeg kunne sikkert ha gått med på det for å ha prøvd en gang, men jeg liker ikke å "måtte" gjøre ting jeg ikke har lyst til, fordi det har jeg gjort da jeg var yngre og jeg angrer på det..

Gjest Men en liten er godt!

Ikke prøv hvis du ikke vil. Da blir det uansett ikke bra.

Med eksen min likte jeg det veldig godt! Han hadde litt lang, men ikke så tykk ... Han jeg har nå er veldig stor i omkrets, så det er bare ondt når han tar meg i toern. Derfor likte jeg det før men ikke nå. Stor kuk i ræva er ikke noe særlig;)

• 5 uker senere...

Si at du er villig til å ha analsex, men kun ved at du får bruke dildo på han.

Skal det liksom være en trussel eller?

Har selv fått en dildo i rompa ved en anledning, helt kurant, men ikke helt min greie....tror nok ikke det er nok til å skremme han vekk..... ;-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...