Gå til innhold

når man blir gravid...

Gjest vetikke alt om graviditet jeg

Anbefalte innlegg

Gjest vetikke alt om graviditet jeg

da vokser vel brystene sant? eller en kjenner at de er ømme...jeg lurer på...jeg tror ikke jeg er gravid, siden jeg har hatt mensen siste månedene, og nettopp nå, åsså er jeg ikke vond i puppene eller noe annet...av å til murriing i magen, men det hat jeg vært i maaange måneder. men jeg har slik ENORM matlyst!!! men d kan vel skyldes andre ting...er bare redd for at jeg skal være gravid..men man merker det ganske fort på puppene sant?? i alle fall når man nærmer seg denne 3-måneders grensen?

klem

og takk for alle svar=)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166353-n%C3%A5r-man-blir-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en test, da slipper du å bekymre deg.

Det er ikke alltid en kjenner det på puppene, men ofte gjør en det. De blir større, men det er ikke alle som får ømme pupper.

Når du er redd for å være gravid, og tenker på det, så kjenner du kanskje enda flere tegn...(akkurat som når en venter på å bli gravid, og ønsker det veldig, så kjenner en alle mulige tegn...).

Ta heller en test så slipper du å være engstelig. Da vet du hva du har å forholde deg til.

lykke til,

mvh

Ømme pupper er en dårlig graviditetstest...

Jeg har aldri merket noe på puppene når jeg har vært gravid, eller noe annet sted heller for den del før jeg har vært _langt_ på vei. Og det til tross for at jeg har vært gravid 8 ganger. Så jeg anbefaler en test, i hvertfall om du i tilfelle er uønsket gravid og tenker å gjøre noe med det. Ellers er det jo ikke så blånøye om du venter og ser det an.

Gjest lurer jeg på...

Ta en test, da slipper du å bekymre deg.

Det er ikke alltid en kjenner det på puppene, men ofte gjør en det. De blir større, men det er ikke alle som får ømme pupper.

Når du er redd for å være gravid, og tenker på det, så kjenner du kanskje enda flere tegn...(akkurat som når en venter på å bli gravid, og ønsker det veldig, så kjenner en alle mulige tegn...).

Ta heller en test så slipper du å være engstelig. Da vet du hva du har å forholde deg til.

lykke til,

mvh

Når er det puppene begynner å bli større da? Etter hvor mange uker er vanlig....?

Når er det puppene begynner å bli større da? Etter hvor mange uker er vanlig....?

Jeg fant ut at jeg var gravid da jeg var rundt 5 uker på vei. Da hadde jeg de siste par ukene kjent at bh'ene kjentes for små på en måte. Uten å tenke at grunnen kanskje var at jeg var gravid.

Men det tok fortsatt noen uker før de ble en god del større, så det var bare litt jeg merket helt i begynnelsen, altså 4-5 uker.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...