Gå til innhold

barn trues av barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må være no rapende galt med dem, spørr du meg...

Sikkert lite tilstedeværelse!

Skrevet

Jeg syns dessuten at både skola og politiet har håndtert denne saken skremmende galt hvis det som står i artikkelen er det aller minste i nærheten av sannheten.

Skrevet

Jeg syns dessuten at både skola og politiet har håndtert denne saken skremmende galt hvis det som står i artikkelen er det aller minste i nærheten av sannheten.

Ja..at hun som er truet skal "straffes" med å måtte holde seg hjemme... artikkelen er så ufullstendig, sier ingenting om hva skolen har gjort for å prøve å forberede situasjonen...har de tatt kontakt med de ansvarlige ungene og deres foreldre...har de gjort noe i det hele tatt der...hvorfor griper ikke foreldrene til de som truer inn....og barnevernet, ser de ikke på de "slemme" ungene...står jo at barnevernet ser nærmere på offerjentas familie?? Jenta som trues sitter jo fortsatt hjemme og er livredd...

Hadde det vært min unge som truet andre på den måten hadde han iallefall fått juling av meg...(ok ikke bokstavlig talt da, men jeg ville i det minste gjort mitt beste for å se hva som kunne løses..se om jeg trengte hjelp fra andre til å få min unge til å skjønne at det går ikke an å oppføre seg slikt...)

ugh blir bare forvirret over at 13åringer kan oppføre seg sånn..og at offeret tilsynelatende sitter igjen med svarteper, når det ikke er hun som har gjort noe galt...

Skrevet

Mjo...

Men se til venstre, under overskriften: "VG NETT FØLGER SKOLE OG UTDANNING"

-Skremt vekk fra skolen etter voldstrusler

-Tente på lærerværelset

-Jakt på drapsmann etter skoletragedie

-Skolebussen skled av veien

-Filmet vold mot medelever

Ehhhh... Ja, kjære VG, godt dere følger med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...