Gå til innhold

julebord...

Gjest dette skal visst ikke være lett...

Anbefalte innlegg

Gjest dette skal visst ikke være lett...

hei.

jeg skal på julebord med jobben til typen(som jeg møtte i sommer), ha bjynte i jobben i høst, og jeg vet ikke hvem han jobber sammens med,da tenker jeg alder osv. det jeg lurer på er hva som er "vanlig" å ha på seg på julebord...må man ha kjole, eller kan man ha skjørt og topp?? jeg finner nemlig ingen kjoler som passer meg, og det begynner nærme seg julebordet.jeg vil jo ikke komme der med skjørt og topp hvis alle andre har kjole, og jeg vil jo ikke at typen skal syns jeg ikke er fint nok pyntet...

jeg har aldri vært på "seriøse" julebord med jobber før, så jeg funderer da litt..hehe

takker for svar

klem=)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166423-julebord/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest spør en dame på jobben hans

Det beste er å gjøre som Favn foreslår, spør en av damene han jobber sammen med (og som gjerne har jobbet der noen år, slik at hun vet hva som er vanlig på deres julebord). Helt greit at han spør, (spør kontordamen eller en kollega om hvor pyntet det er / om det er lang kjole etc), eller at du ringer sentralborddamen / kontordamen for å legge igjen en beskjed til ham, og i forbifarten spør hvor pyntet julebordet er.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166423-julebord/#findComment-1085160
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...