Gjest Blomm Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Jeg er en kvinne i midten av 30-årene, det er flere år siden jeg hadde et langt samboerskap. De siste par årene har jeg hatt 3 forhold, hvor ett nylig ble avsluttet. De to første varte ca 6 måneder, det siste var kortere. Problemet er at jeg alltid blir sviktet - eller dumpet. Nr. 1 gikk bak ryggen min og sjekket damer "på nettet", nr. 2 hadde mange gode sider, men han fikk meg til å føle meg så lite verdt i perioder og nr.3 kom sterkt på med mange flotte komplimenter, jeg åpnet meg virkelig for han - for så i løpet av ett par dager å ha full retrett. Han ville ikke mer. Mennene jeg møter er ressurssterke menn og forskjellige - tilsynelatende. Men de sårer meg, behandler meg som "en det ikke er verdt å satse på". Skjønner at det er mange man ikke passer sammen med, men det kan gjøres på en skikkelig måte. Synes det er vanskelig å finne en jeg passer sammen med, et forhold med gjensidig respekt og engasjement. "Alle andre" klarer det jo, på min jobb med svært mange ansatte er jeg en av få single. Ingen av de yngre er single. Kjenner knapt single ellers heller i min alder, ihvertfall er de ikke det særlig lenge om et forhold tar slutt. Har vært på kurs, men der er de fleste for å lære - ikke treffe en partner Dermed er det ikke lett å treffe noen "normale" gjennom bekjentskapskretsen og arbeidsmiljø. Skulle så gjerne ha truffet andre kvinner i samme situasjon. Kanskje kan vi lære noe av hverandre ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166544-velger-feil-menn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Mora mi har lært meg noe som jeg tar frem når det er nødvendig: "Møter du mer en to idioter på din vei, så er det kanskje deg selv det er noe galt med?" DR.Phil sier det også ganske tydelig: "you teach people how to treat you" Poenget er at du må ta ansvar for dette selv - hvordan du tillater dem å behandle deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166544-velger-feil-menn/#findComment-1085423 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Mora mi har lært meg noe som jeg tar frem når det er nødvendig: "Møter du mer en to idioter på din vei, så er det kanskje deg selv det er noe galt med?" DR.Phil sier det også ganske tydelig: "you teach people how to treat you" Poenget er at du må ta ansvar for dette selv - hvordan du tillater dem å behandle deg. hmmm... så dette betyr at de er ens egen feil om man støter på drittsekker, psykopater osv fordi det er enn selv som står for åssen man vil bli behandlet! Stemmer ikke dette altså, ikke i det hele tatt Fuji... Du sier regelrett at det er ens egen feil om man blir utsatt for psykopater *i mitt tilfelle* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166544-velger-feil-menn/#findComment-1085568 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sniff Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 hmmm... så dette betyr at de er ens egen feil om man støter på drittsekker, psykopater osv fordi det er enn selv som står for åssen man vil bli behandlet! Stemmer ikke dette altså, ikke i det hele tatt Fuji... Du sier regelrett at det er ens egen feil om man blir utsatt for psykopater *i mitt tilfelle* fuji sier "det _kan_ være deg det er noe galt med"... Det stemmer ofte i andre situasjoner i alle fall (altså annet enn forhold mann-kvinne) Jeg kjenner flere som uansett hvor de har bodd, så har de hatt bråk med naboen... (og det er ikke _min_ nabo, altså ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166544-velger-feil-menn/#findComment-1085572 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 fuji sier "det _kan_ være deg det er noe galt med"... Det stemmer ofte i andre situasjoner i alle fall (altså annet enn forhold mann-kvinne) Jeg kjenner flere som uansett hvor de har bodd, så har de hatt bråk med naboen... (og det er ikke _min_ nabo, altså ) Nei klart det! i somme tilfeller så er det ofte ens feil ene og alene... men man er ikke bare ansvarlig selv over åssen andre mennesker behandler deg! Det kan jeg skrive under på! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166544-velger-feil-menn/#findComment-1085583 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 hmmm... så dette betyr at de er ens egen feil om man støter på drittsekker, psykopater osv fordi det er enn selv som står for åssen man vil bli behandlet! Stemmer ikke dette altså, ikke i det hele tatt Fuji... Du sier regelrett at det er ens egen feil om man blir utsatt for psykopater *i mitt tilfelle* Absolutt alle kan bli utsatt for en psykopat. Men jeg kjenner noen eksempler på kvinner som stadig tiltrekkes av menn med psykopatiske trekk. De synes selv det er veldig "urettferdig" at de skal utsettes for psykopater gang etter gang. Jeg har vondt for å tro det er bare tilfeldigheter og "uflaks". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166544-velger-feil-menn/#findComment-1085647 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Jeg hadde lenge samme følelse som deg. I ettertid har jeg forstått det var ganske likelig fordelt mellom de jeg "dumpet" og de som "dumpet" meg, men å bli "dumpet" etterlater sterkere inntrykk. Og resultatet er uansett det samme (man er fortsatt singel). Har ikke råd å komme med, bare litt medfølelse. Og tror ikke det er deg det er noe galt med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166544-velger-feil-menn/#findComment-1085651 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Absolutt alle kan bli utsatt for en psykopat. Men jeg kjenner noen eksempler på kvinner som stadig tiltrekkes av menn med psykopatiske trekk. De synes selv det er veldig "urettferdig" at de skal utsettes for psykopater gang etter gang. Jeg har vondt for å tro det er bare tilfeldigheter og "uflaks". Ja det er jo sant, og jeg har ikke vært utsatt for psykopater i forhold, men i familie og venn sammenhenger har jeg det! Det jeg mener er at det er ikke noe man kan legge skylden på seg selv i, iogmed at man ikke bestemmer personligheten på andre... Har da vært forelsket i folk jeg vet jeg ikke burde være det i, men det er ikke så enklet når vedkommende sjuler de egentlige intensjonene sine MEGET godt, de har "lurt" både meg og mine venner! Derfor holder jeg meg nå resolutt unna mannemennesker som viser sin interesse, rett og slett pga dette! Hørt Brendt barn skyr ilden! Og gjett om jeg gjør? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166544-velger-feil-menn/#findComment-1085653 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Ja det er jo sant, og jeg har ikke vært utsatt for psykopater i forhold, men i familie og venn sammenhenger har jeg det! Det jeg mener er at det er ikke noe man kan legge skylden på seg selv i, iogmed at man ikke bestemmer personligheten på andre... Har da vært forelsket i folk jeg vet jeg ikke burde være det i, men det er ikke så enklet når vedkommende sjuler de egentlige intensjonene sine MEGET godt, de har "lurt" både meg og mine venner! Derfor holder jeg meg nå resolutt unna mannemennesker som viser sin interesse, rett og slett pga dette! Hørt Brendt barn skyr ilden! Og gjett om jeg gjør? Man bestemmer ikke personligheten på andre, men man kan forsøke å lytte etter varselklokker. Selv mener jeg å ha ganske god "nese" for overfladisk sjarm (og skygger gjerne unna). Høres ille ut å skulle styre unna alle menn på grunn av noen negative opplevelser. Kanskje du må forsøke å styre interessen i retning av de mer hyggelige enn sjarmerende? Ikke dermed sagt at de bestemt _ikke_ skal være sjarmerende, men fordel å kunne bli venner først. Da vet man bedre om personen har mer substans, eller først og fremst er ute etter en erobring. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166544-velger-feil-menn/#findComment-1085705 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Man bestemmer ikke personligheten på andre, men man kan forsøke å lytte etter varselklokker. Selv mener jeg å ha ganske god "nese" for overfladisk sjarm (og skygger gjerne unna). Høres ille ut å skulle styre unna alle menn på grunn av noen negative opplevelser. Kanskje du må forsøke å styre interessen i retning av de mer hyggelige enn sjarmerende? Ikke dermed sagt at de bestemt _ikke_ skal være sjarmerende, men fordel å kunne bli venner først. Da vet man bedre om personen har mer substans, eller først og fremst er ute etter en erobring. Jeg har en liten innbygd radar, som siler ut de værste, men jeg klarer desverre ikke ta imot de som rett å slett byr meg imot, både utseende messig og psykisk, selv om de er aldri så hyggelige! Har møtt mange hyggelige menn der ute, men når kjemien ikke stemmer og de ikke skjønner, ja da blir man lettere oppgitt! De fleste mannfolk som henger rund de plassene jeg er på (både ute og i kretsen) skjekkeren etter ONS som oftest, og siden plassen jeg bor på er liten så må man bare finne seg i at det er sånn... ikke så mye å gjøre med det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166544-velger-feil-menn/#findComment-1085713 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Jeg har en liten innbygd radar, som siler ut de værste, men jeg klarer desverre ikke ta imot de som rett å slett byr meg imot, både utseende messig og psykisk, selv om de er aldri så hyggelige! Har møtt mange hyggelige menn der ute, men når kjemien ikke stemmer og de ikke skjønner, ja da blir man lettere oppgitt! De fleste mannfolk som henger rund de plassene jeg er på (både ute og i kretsen) skjekkeren etter ONS som oftest, og siden plassen jeg bor på er liten så må man bare finne seg i at det er sånn... ikke så mye å gjøre med det! Selvsagt skal man ikke innlate seg med menn som byr en i mot, det burde være selvsagt. Var ikke det jeg mente å si. Men det er et faktum at antatt sterkeste forholdene i vennekretsen, og som jeg ellers kjenner til, gjerne har begynt med vennskap, i hvertfall sjelden med ONS (mitt eget inkludert). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166544-velger-feil-menn/#findComment-1085719 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Jeg har en liten innbygd radar, som siler ut de værste, men jeg klarer desverre ikke ta imot de som rett å slett byr meg imot, både utseende messig og psykisk, selv om de er aldri så hyggelige! Har møtt mange hyggelige menn der ute, men når kjemien ikke stemmer og de ikke skjønner, ja da blir man lettere oppgitt! De fleste mannfolk som henger rund de plassene jeg er på (både ute og i kretsen) skjekkeren etter ONS som oftest, og siden plassen jeg bor på er liten så må man bare finne seg i at det er sånn... ikke så mye å gjøre med det! Hvor har du kjøpt den radaren? Jeg kunne trengt en stor en ;o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166544-velger-feil-menn/#findComment-1085765 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Hei! Jeg tror du har det som mange flere andre kvinner, og langt flere enn du tror. De lengter etter varig og trofast kjærlighet. Kanskje du skal sjekke mulige partnere ut mer grundig før du gir deg hen til lidenskapen. Tenk deg om og skriv ned hvilke verdier som er viktig for hos den kjæresten du vil ha. Ta med deg dette ut når du treffer en ny mann. Og jeg håper du ikke er flau over å gi til kjenne hva du vil ha, og hva du ikke vil ha. Vær bevisst, og forsøk å ikke la deg lure flere ganger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166544-velger-feil-menn/#findComment-1085793 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Hvor har du kjøpt den radaren? Jeg kunne trengt en stor en ;o) Tror den fulgte med:) hehe Men jeg kan jo spørre mamma om hun kan lage ny;) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166544-velger-feil-menn/#findComment-1085809 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikkesingelmer Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 HEI! Jeg er en av de mennene som har vært singel, funnet noe meget interessant ved en kvinne, for så å trekke meg! Er som sagt ikke singel lenger, og skal fortelle hvorfor! Er det vi menn som er gale, psykopater osv. i et antall som skulle tilsi at single ikke følger "normalen"? I løpet av tiden som singel traff jeg, og ble både vartet opp og betatt av minst tre kvinner. Samtlige begynte etter en liten stund å gnåle om at "du vil vel svikte meg du også, som alle andre". Kanskje ikke med samme ord, men frykten og desperasjonen ødelegger noe fryktelig. Veldig sjelden hører vi menn "jeg har lyst til å bli kjent med deg", men føler heller "jeg vil ha deg/en mann". Og det skinner altfor mye gjennom at ønske om forhold først kommer etter sexen. Det er svært få av oss (tør jeg kalle det?) skikkelige menn som går på byen for å få sex. Men jeg fikk altfor mange utilslørte tilbud, som om kvinnene tror at de må gi oss sex snarest mulig for å huke oss. jeg skjønner jo at single damer har behov for sex, men når forholdet begynner der, er det ofte at det er desperasjonen som styrer. Det rare er at det er veldig mange av oss menn som har opplevd det samme. Men venninne-gjenger sitter og forer hverandre med disse historiene og svikefulle menn, går i samme fella helg etter helg. Jeg har sett det utrolig mange ganger. Så hu bestemora hadde rett, 2 ganger sveket – du har vært uheldig med menn. men 3 eller flere – kjøp deg speil og gransk deg selv. Dette gjelder også oss menn. En potensiell partner som viser genuin interesse for å finne ut hvem du er, som gjør utforskingen av personligheten og historien vår til et eventyr, det pirrer både nysgjerrighet og lyst. Den kvinnen som tente meg skikkelig, var hun som gjorde seg selv spennende ved å være rolig, nysgjerrig og voksen. Skapte romantikk rundt det å snakke sammen, vise interesse for hvem jeg var og holde akkurat passe igjen slik at jeg ble nysgjerrig. Hun snakket ikke om den forrige flørten, hvor skuffet hun var over menn som sviktet eller bare snakket om seg og sitt. Hun er en kvinne som er nysgjerrig på hvordan en mann tenker og føler. Hun vil akseptere at mannen har en del bagasje i livet som krever hans oppmerksomhet uten å bli "fortvilet" over å måtte dele. Hun tør å fortelle at hun vil kose seg med tryggheten det er å være sammen. Hun markerte ikke hvor godt hun klarte seg selv, selv om hun tydelig gjorde det. Bannet jeg i kirka nå? J Ikke mange menn vil være hos en kvinne hvor han "hører!" at hun egentlig ikke "trenger" noen mann. Dere single jenter, våg å være litt svake. Si gjerne at det er godt å få litt trøst! Og ikke fri med underlivet. "Sex og singelliv-glorien" er en farse. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166544-velger-feil-menn/#findComment-1086257 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 HEI! Jeg er en av de mennene som har vært singel, funnet noe meget interessant ved en kvinne, for så å trekke meg! Er som sagt ikke singel lenger, og skal fortelle hvorfor! Er det vi menn som er gale, psykopater osv. i et antall som skulle tilsi at single ikke følger "normalen"? I løpet av tiden som singel traff jeg, og ble både vartet opp og betatt av minst tre kvinner. Samtlige begynte etter en liten stund å gnåle om at "du vil vel svikte meg du også, som alle andre". Kanskje ikke med samme ord, men frykten og desperasjonen ødelegger noe fryktelig. Veldig sjelden hører vi menn "jeg har lyst til å bli kjent med deg", men føler heller "jeg vil ha deg/en mann". Og det skinner altfor mye gjennom at ønske om forhold først kommer etter sexen. Det er svært få av oss (tør jeg kalle det?) skikkelige menn som går på byen for å få sex. Men jeg fikk altfor mange utilslørte tilbud, som om kvinnene tror at de må gi oss sex snarest mulig for å huke oss. jeg skjønner jo at single damer har behov for sex, men når forholdet begynner der, er det ofte at det er desperasjonen som styrer. Det rare er at det er veldig mange av oss menn som har opplevd det samme. Men venninne-gjenger sitter og forer hverandre med disse historiene og svikefulle menn, går i samme fella helg etter helg. Jeg har sett det utrolig mange ganger. Så hu bestemora hadde rett, 2 ganger sveket – du har vært uheldig med menn. men 3 eller flere – kjøp deg speil og gransk deg selv. Dette gjelder også oss menn. En potensiell partner som viser genuin interesse for å finne ut hvem du er, som gjør utforskingen av personligheten og historien vår til et eventyr, det pirrer både nysgjerrighet og lyst. Den kvinnen som tente meg skikkelig, var hun som gjorde seg selv spennende ved å være rolig, nysgjerrig og voksen. Skapte romantikk rundt det å snakke sammen, vise interesse for hvem jeg var og holde akkurat passe igjen slik at jeg ble nysgjerrig. Hun snakket ikke om den forrige flørten, hvor skuffet hun var over menn som sviktet eller bare snakket om seg og sitt. Hun er en kvinne som er nysgjerrig på hvordan en mann tenker og føler. Hun vil akseptere at mannen har en del bagasje i livet som krever hans oppmerksomhet uten å bli "fortvilet" over å måtte dele. Hun tør å fortelle at hun vil kose seg med tryggheten det er å være sammen. Hun markerte ikke hvor godt hun klarte seg selv, selv om hun tydelig gjorde det. Bannet jeg i kirka nå? J Ikke mange menn vil være hos en kvinne hvor han "hører!" at hun egentlig ikke "trenger" noen mann. Dere single jenter, våg å være litt svake. Si gjerne at det er godt å få litt trøst! Og ikke fri med underlivet. "Sex og singelliv-glorien" er en farse. Jeg syntes at dette innlegget var velig reflekter og godt skrevet. Du setter fingeren på en adferd som er ganske vanlig hos mange kvinner. Offerrollen er ikke særlig sjarmerende og ikke særlig fruktbar. Det å ta ansvar for egen adferd, og vokse forbi stadiet når man tror at sex er den eneste måten å "fange" en mann på, er en viktig del av å bli voksen. Jeg tror at hvis man blir sviktet gang på gang, så er det på tide å revurdere måten man går inn i forhold på. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166544-velger-feil-menn/#findComment-1086270 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 hmmm... så dette betyr at de er ens egen feil om man støter på drittsekker, psykopater osv fordi det er enn selv som står for åssen man vil bli behandlet! Stemmer ikke dette altså, ikke i det hele tatt Fuji... Du sier regelrett at det er ens egen feil om man blir utsatt for psykopater *i mitt tilfelle* Men det er da påfallende at folk som har vokst opp med mishandling osv, ofte finner seg menn som mishandler.. Det betyr ikke at det er "deres egen feil" eller at det er OK å være psykopatisk mot sine nærmeste. men det betyr at man må ta ansvar for å lære seg tegnene på "dårlige" menn, og leve etter det. De ganger jeg selv har vært borti psykopater eller svikefulle menn, så har jeg alltid hatt en dårlig magefølelse. Litt erfaring og alder har lært meg å stole på magefølelsen min, og ikke la tvilen komme mannen til gode. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166544-velger-feil-menn/#findComment-1086284 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikkesingelmer Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Den siste setningen i innlegget ditt, "komme i kontakt med kvinner i samme situasjon", kan du se nærmere på den? Spør ikke de som mislykkes! Spør de som lykkes! Det blir akkurat som de som skal lappe sammen et ekteskap etter utroskap. Les noen av innleggene til signaturen vendttilbake. De er klare og gir mange svar på det å forholde seg til hverandre. Single jenter straffer ofte en ny partner for den forriges eller andres feil, og det blir enda galere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166544-velger-feil-menn/#findComment-1086295 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 HEI! Jeg er en av de mennene som har vært singel, funnet noe meget interessant ved en kvinne, for så å trekke meg! Er som sagt ikke singel lenger, og skal fortelle hvorfor! Er det vi menn som er gale, psykopater osv. i et antall som skulle tilsi at single ikke følger "normalen"? I løpet av tiden som singel traff jeg, og ble både vartet opp og betatt av minst tre kvinner. Samtlige begynte etter en liten stund å gnåle om at "du vil vel svikte meg du også, som alle andre". Kanskje ikke med samme ord, men frykten og desperasjonen ødelegger noe fryktelig. Veldig sjelden hører vi menn "jeg har lyst til å bli kjent med deg", men føler heller "jeg vil ha deg/en mann". Og det skinner altfor mye gjennom at ønske om forhold først kommer etter sexen. Det er svært få av oss (tør jeg kalle det?) skikkelige menn som går på byen for å få sex. Men jeg fikk altfor mange utilslørte tilbud, som om kvinnene tror at de må gi oss sex snarest mulig for å huke oss. jeg skjønner jo at single damer har behov for sex, men når forholdet begynner der, er det ofte at det er desperasjonen som styrer. Det rare er at det er veldig mange av oss menn som har opplevd det samme. Men venninne-gjenger sitter og forer hverandre med disse historiene og svikefulle menn, går i samme fella helg etter helg. Jeg har sett det utrolig mange ganger. Så hu bestemora hadde rett, 2 ganger sveket – du har vært uheldig med menn. men 3 eller flere – kjøp deg speil og gransk deg selv. Dette gjelder også oss menn. En potensiell partner som viser genuin interesse for å finne ut hvem du er, som gjør utforskingen av personligheten og historien vår til et eventyr, det pirrer både nysgjerrighet og lyst. Den kvinnen som tente meg skikkelig, var hun som gjorde seg selv spennende ved å være rolig, nysgjerrig og voksen. Skapte romantikk rundt det å snakke sammen, vise interesse for hvem jeg var og holde akkurat passe igjen slik at jeg ble nysgjerrig. Hun snakket ikke om den forrige flørten, hvor skuffet hun var over menn som sviktet eller bare snakket om seg og sitt. Hun er en kvinne som er nysgjerrig på hvordan en mann tenker og føler. Hun vil akseptere at mannen har en del bagasje i livet som krever hans oppmerksomhet uten å bli "fortvilet" over å måtte dele. Hun tør å fortelle at hun vil kose seg med tryggheten det er å være sammen. Hun markerte ikke hvor godt hun klarte seg selv, selv om hun tydelig gjorde det. Bannet jeg i kirka nå? J Ikke mange menn vil være hos en kvinne hvor han "hører!" at hun egentlig ikke "trenger" noen mann. Dere single jenter, våg å være litt svake. Si gjerne at det er godt å få litt trøst! Og ikke fri med underlivet. "Sex og singelliv-glorien" er en farse. Hvor i landet bor du? ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166544-velger-feil-menn/#findComment-1086378 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 HEI! Jeg er en av de mennene som har vært singel, funnet noe meget interessant ved en kvinne, for så å trekke meg! Er som sagt ikke singel lenger, og skal fortelle hvorfor! Er det vi menn som er gale, psykopater osv. i et antall som skulle tilsi at single ikke følger "normalen"? I løpet av tiden som singel traff jeg, og ble både vartet opp og betatt av minst tre kvinner. Samtlige begynte etter en liten stund å gnåle om at "du vil vel svikte meg du også, som alle andre". Kanskje ikke med samme ord, men frykten og desperasjonen ødelegger noe fryktelig. Veldig sjelden hører vi menn "jeg har lyst til å bli kjent med deg", men føler heller "jeg vil ha deg/en mann". Og det skinner altfor mye gjennom at ønske om forhold først kommer etter sexen. Det er svært få av oss (tør jeg kalle det?) skikkelige menn som går på byen for å få sex. Men jeg fikk altfor mange utilslørte tilbud, som om kvinnene tror at de må gi oss sex snarest mulig for å huke oss. jeg skjønner jo at single damer har behov for sex, men når forholdet begynner der, er det ofte at det er desperasjonen som styrer. Det rare er at det er veldig mange av oss menn som har opplevd det samme. Men venninne-gjenger sitter og forer hverandre med disse historiene og svikefulle menn, går i samme fella helg etter helg. Jeg har sett det utrolig mange ganger. Så hu bestemora hadde rett, 2 ganger sveket – du har vært uheldig med menn. men 3 eller flere – kjøp deg speil og gransk deg selv. Dette gjelder også oss menn. En potensiell partner som viser genuin interesse for å finne ut hvem du er, som gjør utforskingen av personligheten og historien vår til et eventyr, det pirrer både nysgjerrighet og lyst. Den kvinnen som tente meg skikkelig, var hun som gjorde seg selv spennende ved å være rolig, nysgjerrig og voksen. Skapte romantikk rundt det å snakke sammen, vise interesse for hvem jeg var og holde akkurat passe igjen slik at jeg ble nysgjerrig. Hun snakket ikke om den forrige flørten, hvor skuffet hun var over menn som sviktet eller bare snakket om seg og sitt. Hun er en kvinne som er nysgjerrig på hvordan en mann tenker og føler. Hun vil akseptere at mannen har en del bagasje i livet som krever hans oppmerksomhet uten å bli "fortvilet" over å måtte dele. Hun tør å fortelle at hun vil kose seg med tryggheten det er å være sammen. Hun markerte ikke hvor godt hun klarte seg selv, selv om hun tydelig gjorde det. Bannet jeg i kirka nå? J Ikke mange menn vil være hos en kvinne hvor han "hører!" at hun egentlig ikke "trenger" noen mann. Dere single jenter, våg å være litt svake. Si gjerne at det er godt å få litt trøst! Og ikke fri med underlivet. "Sex og singelliv-glorien" er en farse. Takk for rådene. Jeg har akkurat møtt en jeg synes er mer enn litt interessant ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166544-velger-feil-menn/#findComment-1086424 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.