Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

19

• Lillemus

8

• Mistera

6

• favn

3

Mest aktive i denne tråden

Det betyr samme alder. Jeg kom over det tilslutt, skjønte jo at ikke det kunne gå.

Jeg er ikke seriøst interessert i denne gutten, men han er veldig søt og jeg kunne tenkt meg å krafse litt på ham... ;o) Er det meningen gamle damer skal rødme nå?

Men jeg hadde jo bestemt meg at jeg ikke ville noen flere ganger. Og nå fikk jeg akkurat en sms og kjenner hjertet hopper og jeg blir kvalm.

Jeg vil ikke være med på dette men så vil jeg jo likevel da. Hjelp.

Kos deg du dorthe;)

Fortjener en skikkelige mann du:)

Jeg er ikke seriøst interessert i denne gutten, men han er veldig søt og jeg kunne tenkt meg å krafse litt på ham... ;o) Er det meningen gamle damer skal rødme nå?

Nei, det er det ikke. Det skjer med de fleste en og annen gang ;o)

Egentlig har jeg en grense på at under 35 vil jeg ikke men det kan holde hardt noen ganger.

Greia er vel at menn over 40 gjerne vil ha en 25-åring og de unge gutta liker oss og da er det ikke så mye velge mellom. Og jeg orker ikke en sidrumpa 60-åring.

Annonse

Gjest aldersforskjell ingen hindring

Det betyr samme alder. Jeg kom over det tilslutt, skjønte jo at ikke det kunne gå.

Var hjemme med sykt barn i går og så på Dr.Phil om "ekstreme forhold". Deriblant var et gift par hvor han var 25 og hun 53. De så jo ut som mor og sønn, men var svært forelsket :-).

(Selv Dr.Phil syntes det var ekstremt og lurte på hva de ville med hverandre..)

Var hjemme med sykt barn i går og så på Dr.Phil om "ekstreme forhold". Deriblant var et gift par hvor han var 25 og hun 53. De så jo ut som mor og sønn, men var svært forelsket :-).

Det er vel ikke ekstremt! Hvis du har fulgt med her på Dol har du kanskje fått med deg at forskjeller i livserfaring er noe tull, hvis man har vært litt rundt og omkring har man fått med seg like mye som andre gjør på 25 år. Hehe.........Dr Phil skulle skamme seg:)

Jeg så også det men man kan rett og slett ikke noe for det. Forelskelse har ikke med vilje å gjøre, det er følelser man ikke har styring over. Men hva man velger å gjøre med det, er en helt annen sak.

Annonse

Nei, det er det ikke. Det skjer med de fleste en og annen gang ;o)

Egentlig har jeg en grense på at under 35 vil jeg ikke men det kan holde hardt noen ganger.

Greia er vel at menn over 40 gjerne vil ha en 25-åring og de unge gutta liker oss og da er det ikke så mye velge mellom. Og jeg orker ikke en sidrumpa 60-åring.

Jeg er raus - mellom 30 og 50! :o)

HEI!

Jeg er en av de mennene som har vært singel, funnet noe meget interessant ved en kvinne, for så å trekke meg! Er som sagt ikke singel lenger, og skal fortelle hvorfor!

Er det vi menn som er gale, psykopater osv. i et antall som skulle tilsi at single ikke følger "normalen"?

I løpet av tiden som singel traff jeg, og ble både vartet opp og betatt av minst tre kvinner. Samtlige begynte etter en liten stund å gnåle om at "du vil vel svikte meg du også, som alle andre".

Kanskje ikke med samme ord, men frykten og desperasjonen ødelegger noe fryktelig.

Veldig sjelden hører vi menn "jeg har lyst til å bli kjent med deg", men føler heller "jeg vil ha deg/en mann". Og det skinner altfor mye gjennom at ønske om forhold først kommer etter sexen.

Det er svært få av oss (tør jeg kalle det?) skikkelige menn som går på byen for å få sex. Men jeg fikk altfor mange utilslørte tilbud, som om kvinnene tror at de må gi oss sex snarest mulig for å huke oss.

jeg skjønner jo at single damer har behov for sex, men når forholdet begynner der, er det ofte at det er desperasjonen som styrer. Det rare er at det er veldig mange av oss menn som har opplevd det samme.

Men venninne-gjenger sitter og forer hverandre med disse historiene og svikefulle menn, går i samme fella helg etter helg. Jeg har sett det utrolig mange ganger.

Så hu bestemora hadde rett, 2 ganger sveket – du har vært uheldig med menn. men 3 eller flere – kjøp deg speil og gransk deg selv.

Dette gjelder også oss menn.

En potensiell partner som viser genuin interesse for å finne ut hvem du er, som gjør utforskingen av personligheten og historien vår til et eventyr, det pirrer både nysgjerrighet og lyst.

Den kvinnen som tente meg skikkelig, var hun som gjorde seg selv spennende ved å være rolig, nysgjerrig og voksen. Skapte romantikk rundt det å snakke sammen, vise interesse for hvem jeg var og holde akkurat passe igjen slik at jeg ble nysgjerrig.

Hun snakket ikke om den forrige flørten, hvor skuffet hun var over menn som sviktet eller bare snakket om seg og sitt.

Hun er en kvinne som er nysgjerrig på hvordan en mann tenker og føler.

Hun vil akseptere at mannen har en del bagasje i livet som krever hans oppmerksomhet uten å bli "fortvilet" over å måtte dele.

Hun tør å fortelle at hun vil kose seg med tryggheten det er å være sammen.

Hun markerte ikke hvor godt hun klarte seg selv, selv om hun tydelig gjorde det.

Bannet jeg i kirka nå? J

Ikke mange menn vil være hos en kvinne hvor han "hører!" at hun egentlig ikke "trenger" noen mann.

Dere single jenter, våg å være litt svake. Si gjerne at det er godt å få litt trøst! Og ikke fri med underlivet. "Sex og singelliv-glorien" er en farse.

Tiltredes!

Meget godt skrevet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...