Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi er begge to veldig klar for baby, men til nå er det definitivt jeg som har størst behov for å snakke om alt som har med barn og prøving å gjøre.

Litt naturlig er det jo også, for det er jo tross alt jeg som har el, slutter på p-piller, har mens og må teste. Det meste av dette har jeg gjort uten å involvere mannen i detaljer, jeg innbiller meg nemlig at han ville vært lei for lenge siden om han skulle tatt del i alt mulig.

Hvor mye deltar deres menn i planleggingen og prøveperioden? Unntatt selve lagingen da, hehe...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166554-menn-og-pr%C3%B8ving/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest flere barn

Min mann kjøper graviditets tester på apoteket, han er mye roligere en meg på tidsperspektivet, jeg vil jo helst vert gravid i går.... og han sier vi må ta tiden til hjelp....

men han er veldig klar for et barn til nå, så er vi mye på farten så går begges tanker på at vi ikke må hoppe over for mange dager uten sex. litt stress at det blir grunnen da!!!omtenksom og engasjert mann.veldig fornøyd med han, og sååå utrolig flink med barn i alle aldre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166554-menn-og-pr%C3%B8ving/#findComment-1085557
Del på andre sider

Min mann kjøper graviditets tester på apoteket, han er mye roligere en meg på tidsperspektivet, jeg vil jo helst vert gravid i går.... og han sier vi må ta tiden til hjelp....

men han er veldig klar for et barn til nå, så er vi mye på farten så går begges tanker på at vi ikke må hoppe over for mange dager uten sex. litt stress at det blir grunnen da!!!omtenksom og engasjert mann.veldig fornøyd med han, og sååå utrolig flink med barn i alle aldre.

Det er litt fordi vi begge tenker at vi skal ha sex fordi vi har lyst, ikke kun for å lage barn. Det har vi tenkt til nå i hvertfall. Syklusene mine har vært ganske ustabile, så el har vært umulig å forutsi uansett. Denne perioden skal jeg grundigere til verks, med sjekking av utflod og el-tester. Så da er vi jo bare dumme om vi ikke har sex på el-dagen.

Håper bare det ikke blir et pliktløp. Men detaljer kommer jeg nok til å ha for meg selv denne måneden også, tror jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166554-menn-og-pr%C3%B8ving/#findComment-1085570
Del på andre sider

Gjest *grønnskollingen*(/nybegynneren)

Det er litt fordi vi begge tenker at vi skal ha sex fordi vi har lyst, ikke kun for å lage barn. Det har vi tenkt til nå i hvertfall. Syklusene mine har vært ganske ustabile, så el har vært umulig å forutsi uansett. Denne perioden skal jeg grundigere til verks, med sjekking av utflod og el-tester. Så da er vi jo bare dumme om vi ikke har sex på el-dagen.

Håper bare det ikke blir et pliktløp. Men detaljer kommer jeg nok til å ha for meg selv denne måneden også, tror jeg.

Hva i huleste er el??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166554-menn-og-pr%C3%B8ving/#findComment-1085958
Del på andre sider

Det er helt klart jeg som er mest ivrig. "Det skjer når det skjer," sier han. Som du sier er det vi som vet når vi har el, mens utflod osv, så jeg passer på å være frempå midt i mnd. Vi får heller ta en alvorsprat og bli litt mere effektive med tester ol dersom det ikke skjer noe innen noen mnd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166554-menn-og-pr%C3%B8ving/#findComment-1085972
Del på andre sider

Annonse

Hei! Svarer jeg selv om jeg nå nettopp har fått et kryss... Han pleide faktisk å spørre når ejg hadde EL neste gang.. Og da var han veldig opptatt av å "Hanky panky" som han kalte det spøkefullt. : )

Men ellers så har vi ikke snakket så mye om det.. har jo snakket så vidt om navn, og litt oppdragelse, men det har vi gjort leeenge.. Vi har alltid hatt lyst på barn sammen.

Synes nesten han er litt kjip nå jeg.. Jeg jobber (8 timer på vanlig jobb, 3,5 i butikk som tilhører hans familie) 12 timer om dagen, han jobber ikke denne mnd. men om han gidder å hjelpe meg å vaske butikken og sånt kan jeg bare glemme! Ikke skjønner han at jeg er utslitt kl. 21 og vil sove heller.. Jeg prøvde i går veldig oppgitt å forklare han at jeg er gravid og blir trøtt og blir sliten av mye jobbing, og litt støtte og omsorg hadde vært ålreit! Han spør hvordan det går med "sønnen hans" da, den gnomen... : ) Så nusser han magen hver kveld siden pos resultat.. Blir så sinnsykt fort sur på han også! Uten grunn noen ganger og, han abre irriterer meg.. Uff..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166554-menn-og-pr%C3%B8ving/#findComment-1087075
Del på andre sider

Hei! Svarer jeg selv om jeg nå nettopp har fått et kryss... Han pleide faktisk å spørre når ejg hadde EL neste gang.. Og da var han veldig opptatt av å "Hanky panky" som han kalte det spøkefullt. : )

Men ellers så har vi ikke snakket så mye om det.. har jo snakket så vidt om navn, og litt oppdragelse, men det har vi gjort leeenge.. Vi har alltid hatt lyst på barn sammen.

Synes nesten han er litt kjip nå jeg.. Jeg jobber (8 timer på vanlig jobb, 3,5 i butikk som tilhører hans familie) 12 timer om dagen, han jobber ikke denne mnd. men om han gidder å hjelpe meg å vaske butikken og sånt kan jeg bare glemme! Ikke skjønner han at jeg er utslitt kl. 21 og vil sove heller.. Jeg prøvde i går veldig oppgitt å forklare han at jeg er gravid og blir trøtt og blir sliten av mye jobbing, og litt støtte og omsorg hadde vært ålreit! Han spør hvordan det går med "sønnen hans" da, den gnomen... : ) Så nusser han magen hver kveld siden pos resultat.. Blir så sinnsykt fort sur på han også! Uten grunn noen ganger og, han abre irriterer meg.. Uff..

jeg kjente noe "der inne" også, før jeg testa.. han spurte dagen etter EL da, så måtte forklare litt sånn og sånn, men han masa like mye fordet, men kosleig det da.. savner at han spør litt mer nå da.. men er nok overfølsom og, trøtt og hissig som fy.. : (

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166554-menn-og-pr%C3%B8ving/#findComment-1087079
Del på andre sider

For å si det sånn så blir det nok værre,.. trøttheten altså, så han kna like godt først som sist innfinne seg med at han HAR å bidra.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166554-menn-og-pr%C3%B8ving/#findComment-1087083
Del på andre sider

mil1365380270

Hils og si han må ta godt vare på innpakningen til guttungen sin ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166554-menn-og-pr%C3%B8ving/#findComment-1087087
Del på andre sider

Vi tok oss en skikkelig god prat om alt mulig i går, fikk snakket og spurt i vilden sky. Spurte ham om flere ting jeg ikke ante jeg lurte på nesten.

Kjempefint.

Vi er nå begge for å prøve aktivt, med alt det innebærer. Han lærte litt om syklus, når prøve og når teste. Litt kunne han vel, men ikke alt. Vi har ikke mer lyst på baby enn før, for lysten var tilstede hos begge, men nå er vi mer på hogget kanskje.

Syns den samboeren din godt kan skjerpe seg et halvt hakk. Det er like greit å bli vant med det, først som sist.

c",)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166554-menn-og-pr%C3%B8ving/#findComment-1087243
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...