Gå til innhold

Anbefalte innlegg

j ser ikke noen tydelige blemmer..men det er somet "åpent sår" på siden av skjedeåpningen...ser at det er rødt rundt

skjedeåpningen...svir når jeg setter meg,noen ganger når jeg går..og veldig når jeg tisser..vet ikke om det er

blemmer..men,,er det en annen måte å finne ut om det er evt herpes? bør jeg komme rmeg til leger fort?jeg fikk ikke

time før slutten av neste uke..og det er lenge å vente syns jeg..når det gjør såpass vondt.. kan jeg få en time fortere

om jeg forklarer hvor vondt det gjør. om det er herpes? hva kan hjelpe?og går det bort?hvordan kan jeg ha fått det??

det er ikke i urinrøret det gjør vondt når jeg tisser..men mer at det renner bakover mot der det er sårt..

HJELP MEG!!VÆRSÅSNILL??!!

PÅ FORHÅND TAKK

NERVØS JENTE

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16670-vondt-i-underlivetigjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg synes du skal ringe legen og forklare hvor vondt du har det og be om en time så fort som mulig så det kan bli avklart og du evt kan få hjelp, lindrende krem og/eller behandling å det fortere går over ,men det avhenger av hva legen finner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16670-vondt-i-underlivetigjen/#findComment-76877
Del på andre sider

Jeg synes du skal ringe legen og forklare hvor vondt du har det og be om en time så fort som mulig så det kan bli avklart og du evt kan få hjelp, lindrende krem og/eller behandling å det fortere går over ,men det avhenger av hva legen finner.

Går det an å ha herpes virus som går rundt i kroppen uten at det blusser opp?

Grunnen til at jeg spør er at innimellom så har jeg smerter og sår hud i et par dager. Dette oppstår i på siden av skrittet, i hodet og i ansiktet. Jeg har aldri sett sår e.l., men det er utrolig sårt og ømt. Får jeg det i hodet, så er det meget vondt å gre seg. I skrittet så er det ømt å ha på seg klær.

Til informasjon så har samboeren min har kjønnsykdommen Herpes. Han har utbrudd et par ganger i året. Han har vært hos lege og fått medisin. Jeg kan jo ha blitt smittet...selv om vi er bruker kondom når vi tror det er antydninger.

Jeg har også hørt at jenter som er smittet av Herpes må ta keisersnitt ved evt. fødsel. Stemmer det?

Håper du kan svare meg på de spørsmålene mine! Jeg lurer veldig mye på hva dette kan være og om det er mulig å bli kvitt det!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16670-vondt-i-underlivetigjen/#findComment-77468
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...