Gå til innhold

Sex - hvor ofte er "vanlig"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Nei, nei, nei! Ikke desp. Bli aldri desp. Det er patetisk.*hytter med fingeren*

Upult i ett års tid er bare...Småtragisk...*S*

Vel, nå er det ikke engang i nærheten av et år så sååå ille er det ikke.

Men jeg merker det begynner å rusle i legemet.

Det er tross alt ille når jeg på ramme alvor begynner å skrive erotiske noveller for å få utløp for frustrasjonen. :)

Men neida; jeg er ikke desp. Enda. :)

Vel, nå er det ikke engang i nærheten av et år så sååå ille er det ikke.

Men jeg merker det begynner å rusle i legemet.

Det er tross alt ille når jeg på ramme alvor begynner å skrive erotiske noveller for å få utløp for frustrasjonen. :)

Men neida; jeg er ikke desp. Enda. :)

Hehe, så du skriver erotiske noveller. Hvis du lager illustrasjoner til dem også skal du se det tar av;-)

Ikke verst. Kanskje du kan tjene noe kroner på dem, og skape deg et navn innen erotikk-sjangeren? Da skal du se det strømmer på med damer også. Det påstås at vi liker berømte menn:-)

ShitDiddelyDo

Hehe, så du skriver erotiske noveller. Hvis du lager illustrasjoner til dem også skal du se det tar av;-)

Ikke verst. Kanskje du kan tjene noe kroner på dem, og skape deg et navn innen erotikk-sjangeren? Da skal du se det strømmer på med damer også. Det påstås at vi liker berømte menn:-)

Hehe, finnes det berømte sexlitteratur-forfattere? :)

Jeg skal i hvert fall sende inn en novelle nå, men jeg skriver selvsagt ikke under med fullt navn. Der går grensen, selv for meg. :)

Annonse

Det er lenge siden jeg sluttet å forholde meg til hva som er "vanlig" på sexfronten - og hva andre har å si om den saken.

Der er det uansett mye feilrapportering, både oppover og nedover.

Her i heimen går sexlivet i skippertak, og det er jeg lite flau for. Når man er i et langvarig forhold, har småbarn og jobber, vil det for de fleste være perioder hvor andre behov er mer fremtredende enn sex.

Vi kan gå ukesvis uten, for så å kjøre på som kaniner på speed når vi først kommer i gjenge.

Kjærtegn og godord klarer vi oss imidlertid ikke uten - så det praktiseres daglig. ;o)

Det er merkelige greier med denne sex-fikseringen i dagens samfunn. Føler meg som en urgammel et eller annet når jeg leser om jentekvelder hvor diskusjonen går på hvor ofte en har sex. Så det er temaet i dagens syklubber. Før var det håndarbeid og matlaging, ja ja verden forandrer seg.

Det er lenge siden jeg sluttet å forholde meg til hva som er "vanlig" på sexfronten - og hva andre har å si om den saken.

Der er det uansett mye feilrapportering, både oppover og nedover.

Her i heimen går sexlivet i skippertak, og det er jeg lite flau for. Når man er i et langvarig forhold, har småbarn og jobber, vil det for de fleste være perioder hvor andre behov er mer fremtredende enn sex.

Vi kan gå ukesvis uten, for så å kjøre på som kaniner på speed når vi først kommer i gjenge.

Kjærtegn og godord klarer vi oss imidlertid ikke uten - så det praktiseres daglig. ;o)

Jeg er helt enig i det du skriver. (Klarer ikke å svare på hvert eneste innlegg her, men er glad for mange fine tilbakemeldinger)

Det viktigste er at man har det bra sammen og trives i hverandres selskap!

Vi har det som regel ikke mer en 1-3 ganger i måneden. Og det er helt ok for oss begge. Det som er viktig er at vi begge har lyst og koser oss når vi "er igang". Vi bryr oss ikke om statistikk og hva andre måtte mene er "vanlig".

Med barn i hverdagen og mye jobbing så kan vi ikke bare gjøre det når som helst , men planlegger gjerne litt i skjul om når det kan passe. Det høres kanskje kjedelig ut , men det er snakk om innstilling for hvordan man kan gjøre det beste ut av situasjonene.

Ellers så har vi ofte flere netter på rad med sex når vi har ferie. For da er begge uthvilte og slapper av.

Man kan jo tro at noe er galt med en selv og parforholdet hvis man skulle sammenligne seg alltid med det som "burde" blitt gjort!

Takk for tilbakemelding!

Det viktigste er at dere trives i hverandres selskap og at sex-livet fungerer for DERE, uansett hvor ofte. Det var både interessant og viktig å få vite at svært få praktiserer flere ganger i uka.

Det er ikke vanskelig å få tid til 5-6 ganger i uka.

Men det går vel ofte litt i perioder, også. Spesielt når man har små barn, er slitne osv.

Men er en borte en kveld og to, er fortsatt 5-6 kvelder igjen av uka ;)

Så med mindre det er snakk om at en har slitsomme perioder, sykdom, småbarn som ikke sover osv osv, så er det ikke vanskelig å ha tid til sex flere ganger i uka.

Kommer jo an på lyst også, da. Uansett er det vel ikke noen fasit, og alle må jo gjøre som det passer dem best, uansett hva som er statistikk eller ikke.

Men jeg tror nok det går litt i perioder hos de fleste.

Skjønt når jeg hører om at noen bare har sex et par ganger i måneden, så høres det litt kjipt ut. Men kanskje ikke de syns det, og er de fornøyde, så er det jo greit.

Tja, sist jeg fikk noe var høsten 2002, men så er jeg jo gift da. Før dette hadde vi sex 3-4 ganger i året. Orker ikke presse henne til det lenger ;-)

Ser mange her som får det ganske ofte, så blir jo litt misunnelig da :-))

Tja, sist jeg fikk noe var høsten 2002, men så er jeg jo gift da. Før dette hadde vi sex 3-4 ganger i året. Orker ikke presse henne til det lenger ;-)

Ser mange her som får det ganske ofte, så blir jo litt misunnelig da :-))

Vet ikke om svaret ditt var beregnet på meg eller ikke, men..

Det hørtes ikke mye ok ut det du forteller.. - to år siden sist...

Jeg er gift, jeg også, men det legger ingen demper på noe ;)

Synd når det blir sånn at den ene parten ikke vil eller orker, over så lang tid. Det er ikke noe særlig å være den som vil hele tiden heller, og skulle måtte presse på for å få seg litt.

Det får en ihvertfall til å virkelig sette pris på det en har når en hører historier som din.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...