Gå til innhold

Hvordan skal jeg gjøre det slutt?

Anbefalte innlegg

Gjest ulykkelig nå

Når hun ikke vil akspetere det. Hun har forsåvidt akseptert at det er slutt, men sier hun vil fortsette å komme til meg. På den måten så får ikke jeg noen sjans å komme meg videre i noe nytt forhold. Det blir heller ikke noe hyggelig hvis hun skal være slik. Tror kanskje hun gjør det fordi hun er for flau over å fortelle det til sin egen familie at det er blitt slutt.

Hun har også løyet til meg om masse, og vet at jeg aldri kan stole på henne. Det kan virke som hun tror hun eier meg, og kan behandle meg som en eiendel.

Er det noen med noen gode forslag her til hva jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166729-hvordan-skal-jeg-gj%C3%B8re-det-slutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mil1365380270

Si du trenger litt avstand en tid, og at dere godt kan være venner etterpå (hvis du vil). Frem til det, skal dere ikke ha kontakt, og respekterer hun ikke det, må du ikke svare telefoner og ikke lukke opp. Hun har ingen rett til å forfølge deg!

skorpionfisken

Hun vil fortsette å komme til deg, osv...

Har hun egen nøkkel? Du klarer ikke å løsrive deg ordentlig?

Du må da bare sette hardt mot hardt. Hør her, sier du. Det ER slutt faktisk. Vi er ikke sammen lenger! Du får ikke komme til meg mere!

Og så forteller du alle du treffer at nå er det slutt med dama gitt. Skal bli spennende å prøve livet alene en stund.

Det der med å fortsette som venner som om ingenting har skjedd er bare tull.

Det blir kanskje en krangel og hun blir sur en stund. Men det tåler du, det renser lufta og dere kan kanskje fortsette som vennskapelige bekjente etterpå. Men nære venner med en ex, bare tull spør du meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...