Gjest P-sprøytebruekr Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg har tidligere brukt P-sprøyten ca 1,5 år, hadde ingen blødninger i den tiden og fikk ikke mensen tilbake før etter 10 måneder etter siste sprøyte. Hadde så et opphold for så å begynne i igjen. Har nå tatt to sprøyter (6 mnd) og pga av vektøkning ønsker jeg igjen å slutte. I denne perioden har jeg hatt små blødninger innimellom. Nå er det nøyaktig 3 mnd siden siste sprøyte og lurer vel egentlig på hvor lenge jeg kan regne med å være sikret mot graviditet. Kan virkningen allerede ha gått ut, siden jeg har hatt små blødninger, eller er det utelukket at virkningen går ut før tiden? Har planer om å forsøke p-piller, men når skal jeg evt. starte med disse? Kan jeg forvente å være sikker inntil neste blødning? Mange takk for evt. svar ! Fant ikke et passende forum, så jeg poster på flere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166746-varighet-p%C3%A5-p-spr%C3%B8yten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.