Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Når jeg er sammen med kjæresten min så tar det lengere og lengere tid før jeg kommer. Han venter bestandig på meg, at jeg kommer en til tre ganger før han selv kommer. Og kommer ikke jeg, vil ikke han komme heller. Men han har vært syk i det siste så jeg trodde ikke det ble noe sex, så jeg har gjort det selv. 7 ganger på to dager. Den tredje dagen hadde vi sex. Han hadde da ventet på meg i tre kvarter/time, men jeg hadde ikke kommet og da hadde hans penis blitt slapp så mange ganger at han kunne ikke mer. Da han dro hjem tenkte jeg, herregud tar det så lang tid med meg? Men da kom jeg 2 ganger på 5 min.!! Hvorfor kommer jeg ikke med han lengere men kun med meg selv? Han sier at det er ikke så lett for meg å komme hvis jeg hele tiden skal gjør selv. Hva tror dere?

Mvh.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166747-orgasme-med-og-uten-ham/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Verste du gjør er å begynne å jage etter og fokusere på orgasmen. Elsk fordi det er godt og nyt det dere gjør og ha fokus på det i stedenfor orgasmen. Orgasmen skal være en ekstra bonus:-)

Men hvorfor kan du ikke ta på deg selv under samleiet? Da får du større kontroll på det.

Ikke så lett å oppnå orgasme sammen med en partner som alene. Er du alene så strammer du de riktige musklene, ligger i den rette stillingen, tenker de rette tankene, gjør det i rett hastighet, stopper og fortsetter ved riktige tidspunkt osv, osv. Alt dette blir forstyrret når du har med deg en partner til sengs, derfor er det ikke så sjeldent at det tar kortere tid når du er alene. Du slipper også å ta hensyn til partneren.

Verste du gjør er å begynne å jage etter og fokusere på orgasmen. Elsk fordi det er godt og nyt det dere gjør og ha fokus på det i stedenfor orgasmen. Orgasmen skal være en ekstra bonus:-)

Men hvorfor kan du ikke ta på deg selv under samleiet? Da får du større kontroll på det.

Ikke så lett å oppnå orgasme sammen med en partner som alene. Er du alene så strammer du de riktige musklene, ligger i den rette stillingen, tenker de rette tankene, gjør det i rett hastighet, stopper og fortsetter ved riktige tidspunkt osv, osv. Alt dette blir forstyrret når du har med deg en partner til sengs, derfor er det ikke så sjeldent at det tar kortere tid når du er alene. Du slipper også å ta hensyn til partneren.

Joda, jeg tar på meg selv også, ikke noe i veien for det. Men før kom jeg gjerne tre ganger uten å gjøre så mye for det, hvis du skjønner. Men du har et stort poeng i å ikke jage etter orgasmen, men bare la den komme. For han sier til meg tenk bare at du kommer. Så jeg blir vel litt stresset ja. Takk så mye for svaret!

Mvh.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...