Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 24 år som har vært sammen med en jente i snart 5 år. I sommer begynte hun å prate med eksen sin, som hun tidlgere har ungått. Det var han som tok kontakt med henne og fortalte at han angret og gjerne ville ha henne tilbake. Hun fortalte at hun var sammen med meg og hadde det utmerket slik, så det kunne han bare glemme. Men det utviklet seg til at han tok kontakt med henne via sms, noe jeg ikke satte pris på. Hun sa at hun gjerne ville være venn med ham men at det var det hele. Han sendte så en melding om at han respekterte at hun var sammen med meg og at han også ønsket vennskap.De er nå svært gode venner og har god kontakt. Hun er der på besøk en til to ganger i uka. Det som plager meg her er all kommunikasjonen som setter meg ut på sidelinja. De melder så å si 24 timer i døgnet, hun sitter med ansiktet i mobilen hele dagen og er vanskelig å få kontakt med.

Jeg har sagt ifra, men da sier hun bare at jeg er tåpelig. Jeg synes ikke det. For jeg mener at det er respektløst når jeg må si ting ti ganger uten at jeg får noe svar. Sist vi var på biltur satt hun og skrev sammenhengende i 3 timer. Jeg pratet til henne hele tiden. Svarene hennes ble med litt godvilje ikke lengre enn 10 minutter sammenlagt på hele bilturen. Jeg vil gjerne ha en slutt på dette for det etser opp det gode forholdet vi har. Sist vi var ute påbyen klikket jeg fullstendig. Utestedet stengte, og alle gikk mot utgangen. Plutselig så jeg de to gå foran meg. Han gikk en meter foran henne, plutselig strakte han en arm bak og tok henne i hånden. Da gikk rullegardinen min ned og jeg stormet fram mot ham. Han slapp og spang ut. Flaks for oss begge. hadde jeg fått tak i ham da hadde jeg nok sittet inne nå...

Hvor mye bør jeg godta? Dama Mi sier at hun ikke er ute etter mer enn vennskap, men jeg føler at noe ikke er riktig. Hun kunne i allefall respektert mitt ønske om å skrenke inn på meldingene. For jeg er møkkalei av å se på at hun siter og trykker på den jævla mobilen. Jeg spiser, ser på tv, snakker og legger meg "alene". Hun sitter og trykker og svarer ikke. Er i en annen verden! Takk for svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166884-utro-eller-bare-venn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette lover nok ikke godt.. Hva er det de egentlig har så mye å snakke om da? At man sitter timesvis å skriver mld. Da hadde jge blitt forbanna! Det er greit at ekser har et vennskaps forhold og min def. av det er at de ikke går ut sammen eller har kontakt på den måten. Men at de ikke er uvenner og kan ta en kaffe om man treffes. Hvorfor må hun besøke han flere ganger i uka? Jeg snuser ugler i mosen. Si til henne at hvis ikke dette stopper, så får ho velge mellom deg eller han..

Ekser er ekser..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166884-utro-eller-bare-venn/#findComment-1088803
Del på andre sider

Synes hun prater litt vel mye med eksen.. det er ikke normalt. Jeg har også komnatkt med eksen min, som ejg var sammen med for 7 år siden.. Nå er jeg sammen med en jeg har vært sammen med i 5 1/2 år. jeg er veldig sjelden sammen med eksen, hender vi møtes og drar å handler eller spiser et sted, eller møtes på byen (veldig sjelden).

Han ringer meg som regel når han skal ut, men ikke alltid ejg gidder å svare fordi han blir alltid for full og masete. Samboeren min stoler 120% på emg, og vet jeg ikke vil ha han som noe annet enn venn. Men han stoelr ikke helt på han... så samboern min er ikke overlykkelig over at vi treffes, derfor treffes vi sjelden. Og sneder vi meldinger til hverandre så kan samboeren min gjerne lese de meldingene hvis han vil.

men vi har kanskje kontakt en gang i mnd. Og treffes en gang i halvåret kanskje... Driver jeg med noe med samboeren min, så tar jeg ikek alltid telefonen hvis eksen ringer, for samboern betyr 100 ganger mer, og at han føler seg respektert er alfa omega, så jeg tar alltid hensyn til han.

Nå hadde ikke eksen og jeg noe seriøst forhold heller, var mer fjortiss forhold, jeg var 16 år. Men jeg er veldig glad i han som en venn. Han har hatt det vansklig og jeg har alltid vært der for han, selv om han har vært fæl mot meg. Men nå har jeg styringa, ike omvendt som før..

Men tilbake til innlegget ditt; jeg hadde ikke gjort det dama di driver med.. Synes hun går langt over grensa.. Høres ut som om hun har andre følelser enn bare vennskapsfølelser for denne karen.. Hun synes det nok er spennde med en som viser interesse.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166884-utro-eller-bare-venn/#findComment-1089205
Del på andre sider

Annonse

Stol på magefølelsen din!

Dette hørtes ikke bra ut!

Jeg hadde ALDRI i livet godtatt at kjæresten min hadde hatt så intens kontakt med x`en sin!

Du får stille et ultimatum. Skjerper hun seg ikke, får du bare dumpe henne og finne deg en ny dame som respekterer deg mer!

Lykke til! Føler veldig med deg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166884-utro-eller-bare-venn/#findComment-1089239
Del på andre sider

Gjest Ugga Bugga

Jeg er enig med de andre som skriver at det er ugler i mosen.

Hun har nok mer kontakt med eksen enn godt er. Greit at hun sender ham en melding en gang i blant, men hvis hun er oppslukt i timesvis per SMS, og besoker ham flere ganger i uka, er de nok mer enn bare venner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166884-utro-eller-bare-venn/#findComment-1089273
Del på andre sider

skorpionfisken

Jeg skjønner ikke at hun gidder være sammen med deg når det tydeligvis er exen hun elsker.

Gjør det lett for henne, be henn pakke sakene sine og komme seg ut derfra. I dag.

Er det hennes leilighet så pakker du dine saker og flytter.

At du gidder være sammen med en vandrende mobiltelefon hvor du ikke er den hun har kontakt med.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166884-utro-eller-bare-venn/#findComment-1089413
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...