Gå til innhold

Ikke råd og skrekk

Anbefalte innlegg

Gjest g21,skrekk

Håper noen kan hjelpe meg, har gjennom hele livet hatt tannlege skrekk og foreldrene mine måtte slåss for og få meg til tannlegen og det gjorde ikke saken bedre at eg ble tvunget.

Flyttet hjemmefra for 3 år siden, har ikke vert hos tannlegen siste 4-5 årene, Eg var innom og tok rtg bilder for ca 1år siden og da viste det at endel måtte gjøres, fikk ny time men møtte aldri opp fordi eg ikke tør og ikke har råd så eg vet at eg MÅ, eg har mnd.inntekt på rundt 16000,- og har faste utgifter på 11-12000,- og da er det svært lite igjen til tannlege utgifter og det gjør at eg ikke gjør noe med det, men hvis eg ikke gjør noe med hullene så er eg redd at tennene begynner og gå i oppløsning,

regner med at hvis eg går til trygdekontoret så får eg ikke så mye hjelp tror eg, da begynner di vel med og mase at eg må selge bilen og kanskje kjøpe noe billig vrak..

noen som har noen bra svar til meg eller som har/er borti samme problem?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166937-ikke-r%C3%A5d-og-skrekk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...