Gå til innhold

Hvor ofte kjønnsvorter??

Anbefalte innlegg

Gjest jente20

Hei!

Jeg er ei jente på 20 år som for en måned siden fikk konstantert kjønnsvorter. Har omtrent fått nye vorter hver uke nå....jeg vet jeg har nedsatt immunforsvar nå...men jeg lurer på om det er vanlig å få ofte utbrudd i begynnelsen...og om det avtar senere...HÅPER DET!

Vil ellers si at navnet KJØNNSVORTER er utrolig misvisende. Det burde ha blitt kallt kjønnsprikker! Akkurat som om det ikke skulle være ille nok å få vite at man har en kjønnsykdom...og attpåtil få den grusomme tittelen VORTER!! VETTU HVA!

Hadde ubeskyttet sex med typen min EN gang da jeg ikke visste at jeg hadde det.....og da hadde jeg utbrudd...hvor stor er sjangsene for at han blir smittet??

Takk for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16694-hvor-ofte-kj%C3%B8nnsvorter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...