morti Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Hei! Hvor leng bør mann vente med sed avgang etter en sterilisering? 0 Siter
Craven Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Han kan sprute med en gang, ikke farlig det. Derimot bør han ikke ha samleie uten annen prevensjon i 2-3 måneder i etterkant. 0 Siter
Gjest Ny-sterilisert Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Når smertene etter inngrepet har gitt seg, kan han ha samleie. NB: Det er ikke bare å vente en tid etter inngrepet, og så tro at han er steril. Sæden dør ikke, men må tømmes ut. Normalt trengs det 20-30 utløsninger etter inngrepet (normalt anslått til 2-3 mnd) før man er steril (prøve sendes deretter til laboratoriet for sjekk). 0 Siter
Gjest Løskrutt Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Han kan sprute med en gang, ikke farlig det. Derimot bør han ikke ha samleie uten annen prevensjon i 2-3 måneder i etterkant. Jeg var så nyskjerrig at jeg onanerte dagen etter operasjon, det gikk helt greit bare jeg ikke kom i direkte kontakt med arrene. Vi hadde samleie 3. dagen det gikk og helt bra det var ikke vondt i det hele tatt, sluttet med prevansjon etter ca 2 mnd, men vi har et aktivt sexliv så de 20 - 30 utløsningene var nok unnagjort da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.