Gå til innhold

Kjent på Helsfyr?

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke lommekjent

Jeg kommer med bussen til Helsfyr (fra Lillestrøm). Altså går jeg av på den siden av Strømsveien hvor Fyrstikktorget er. Deretter skal jeg ta bussen til Rodeløkka, nr. 21. Hvor går den fra? Går den fra andre siden sånn at jeg må gå under veien via T-banen. Og så når jeg kommer opp på bakken igjen? Vet bare hvor bussen til Lilelstrøm går og det må jo bli feil.

Noen som vet? Har bare 4 min. til neste buss, så jeg må gå rett på...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/166993-kjent-p%C3%A5-helsfyr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rodeløkka, er det ikke den som går inn til sentrum? Da skal du nok holde deg på den siden du går av på da. Er det på vie fra sentrum derimot så går du over på den andre siden.

HOlder en knapp på samme avstigningsside jeg da, men ring 177 og sjekk?

Se heller oslogutt sitt svar.

Kom på at det ble jo bygget ut litt for noen år siden der med egen trase for flere av sentrumsbussene ja..så den går sikkert der uten at jeg vet noe 100& sikkert :P

Gjest Ikke lommekjent

Rodeløkka, er det ikke den som går inn til sentrum? Da skal du nok holde deg på den siden du går av på da. Er det på vie fra sentrum derimot så går du over på den andre siden.

HOlder en knapp på samme avstigningsside jeg da, men ring 177 og sjekk?

Vet du dette? Det er 21 mot Aker Brygge. Svaret ditt høresikke riktig ut.

Gjest Ikke lommekjent

Ja du må undergangen til andre siden av E6. På plassen ute der finner du riktig sted for 21 Bussen. Går hvert hele kvarter!

Takk! Så jeg står ikke ved veien. Den går fra "inne på området" hvis du skjønner hva jeg mener. Ikke ved parallellen til Strømsvn,?

Men hvert hele kvarter? På trafikanten står det 1137, 1152 og 1207. Er det feil eller?

Annonse

Heisann:-)

I utgangspunktet må du krysse under E6 for å komme inn på "buss-området".

MEN, om du får dårlig tid kan du gå til neste holdeplass, det er nærmere. Den ligger på samme side som du går av, på enden av brua rett bak deg når du går av bussen..., på høyre siden østover altså...

Hmmm, kanskje bare mer forvirrende dette....

Gjest Ikke lommekjent

Heisann:-)

I utgangspunktet må du krysse under E6 for å komme inn på "buss-området".

MEN, om du får dårlig tid kan du gå til neste holdeplass, det er nærmere. Den ligger på samme side som du går av, på enden av brua rett bak deg når du går av bussen..., på høyre siden østover altså...

Hmmm, kanskje bare mer forvirrende dette....

Tror jeg er med. Når jeg går av bussen går jeg fordi T-banen, der det tidligere var Kiwi og Skoleetaten, med nesa rett mot Fyrstikktorget. Og så går jeg til høyre når jeg kommer til veien og går rett fram. Da havner jeg i lyskrysset på brua, og så går jeg over veienn og dit kommer bussen?

Tror jeg er med. Når jeg går av bussen går jeg fordi T-banen, der det tidligere var Kiwi og Skoleetaten, med nesa rett mot Fyrstikktorget. Og så går jeg til høyre når jeg kommer til veien og går rett fram. Da havner jeg i lyskrysset på brua, og så går jeg over veienn og dit kommer bussen?

Kanskje litt sent svar nå....., men jada, nå er vi på nett:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...