sisoern Skrevet 24. januar 2001 Skrevet 24. januar 2001 Hei jeg er en jente på 25 som nå har brukt p-pillen i snart 10 år sammenhengende,er det noe som tilsier at jeg bør ta en pause?,kan langtidsbruk ha noe å si for senere graviditet?.Jeg har ingen bivirkninger med bruk av pillen. 0 Siter
pekkan Skrevet 24. januar 2001 Skrevet 24. januar 2001 Det er det sikkert delte meninger om. Jeg har selv sluttet etter 12 år på pillen. Og det tar tid å bli gravid for mitt vedkommende... Det vet jeg varierer. Men skulle jeg gjort det omigjen ville jeg ha tatt ett års pause for å sjekke at "systemet var i gjenge". 0 Siter
medea Skrevet 24. januar 2001 Skrevet 24. januar 2001 Jeg brukte pillen i 9 år uten pause, men byttet merke to tre ganger. Ble gravid to måneder etter at jeg sluttet. Tror det varierer veldig fra person til person. Lykke til 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 24. januar 2001 Skrevet 24. januar 2001 Det har ingen hensikt å ta pause, hvis du ikke ønsker å bli gravid. Det er ingen grenser for hvor lenge du kan bruke pillen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.