Gjest æsjemeg Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 ..hos fastlegen min! er det vanlig? syns han det er greit, jeg mener - pleier fastleger å gjøre sånt? tror du han også blir flau? da dør jeg såfall. hakke gjort det før og gruer meg som en hest. huff. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Ja fastleger gjør sånt ofte..så det er helt vanlig og han/hun blir ikke flau nei! Slapp helt av, dette er ikke vondt, kanskje litt ubehagelig men det er over på 1-2-3. Fortel legen at dette er første gangen slik at han/hun kan fortelle deg hva han/hun gjør underveis. Lykke til:) 0 Siter
Niobe Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Har alltid hatt GU hos fastlegen. Men jeg har kvinnelig fastlege, da. 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Synes det er betryggende å ha en gynekolog. Han har også ultralyd og bruker den ved en vanlig rutinekontroll. 0 Siter
Gjest prøvemygg83 Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 hei!jeg gikk også til fatlegen min til undersøkelse. det gikk helt fint, og er helt vanlig.jeg var super-nervøs første gangen. men det gikk overraskende bra, og var veldig fort overstått.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.