Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Jeg har ikke skrevet på en stund,så jeg tenkte jeg kunne skrive og fortelle hvor jeg er i løypa. Spennende å høre fra andre som ligger noenlunde likt.

Var og tok ut 4 egg i går. Kjempespennende. Har hatt dårlig kvalitet på eggene de siste gangene, men denne gangen ser det lovende ut. 3 egg ble befruktet, skal sette 2 inn i morgen. Er svært optimistisk denne gang. Kjenner på meg at dette går bra. Har i tillegg gått til akupunktur behandlinger denne gangen, satser på at det gjør susen.

Nå blir det 14 spennende rugedager.

Krysser fingrene.

Ønsker alle andre prøvere lykke til.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167181-4fors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Pristina!

Du får gjerne den flotteste julepresangen i år da!!

Lykke til med rugeperioden..det er en forferdelig tid å gå igjennom men det er jo glemt når det er over!

Krysser fingrene for at det er deres tur denne gangen:)

Jeg skal snart i gang med 4.icsi forsøk.Nå skal vi til Maaigård og prøve lykken.Vi har hatt de tre andre forsøkene på kk i Bergen,uten positivt resultat.Så nå håper vi det går bedre:)

Jeg har forresten endelig fått tatt en lapraskopi.Og der var jammen egglederne mine ganske så tette! Så da er både jeg og min mann infertile,men men .Vi skal nok klare det tilslutt:)

Ønsker deg lykke til!!

Hilsen

PS!Det ble gjerne litt langt innlegg...He he..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167181-4fors%C3%B8k/#findComment-1091009
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...