Gå til innhold

Iiiiiiiiii... oi oi.. to strek...

Anbefalte innlegg

pusia1365380645

IIIIIIIIIIIiiii..

Går det ann.. Endelig etter flere måneder med prøving.. dvs siden Januar, har d endelig blitt resultater..

1.pergokur gikk faktisk igjennom.. Jeg er så gla så gla så gla.. skal liksom gjøre skolearbeid, men føler liksom ikke for det akkurat nå.. hihi

To strek på New Generation testen... en svak da, men 2 STREK!!!!!

Dette var verdens beste julegave... :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167196-iiiiiiiiii-oi-oi-to-strek/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan går det med deg da, Serendepity? Fikk du noen tante på besøk?

Jepp :-)Så egentlig er det bare å sette igang om ca. 12 dager. (vel kan jo øve litt i mellomtiden men) Jeg er faktisk litt usikker på om vi skal vente en måned til (sist måned var det ufrivilig fordi ha var bortreist). Om det skulle klaffe denne gangen så vil jeg da være befruktet ca. 20 des. og i julen så er det jo svært ofte vin osv. til maten. Familien reagerer nok ikke på at jeg ikke drikker på julaften, men skal jo være med venner et par ganger i romjulen og på nyttårsaften. Og de vil nok reagere på at jeg ikke drikker litt. (dessutem er det kjempeselskap 40-års dag 4. juledag). Og de er desverre ikke sånn at de ikke spør. Og jeg syntes det er vanskelig å finne på unnskyldninger. Enn dere da ??? :-)

Annonse

Jepp :-)Så egentlig er det bare å sette igang om ca. 12 dager. (vel kan jo øve litt i mellomtiden men) Jeg er faktisk litt usikker på om vi skal vente en måned til (sist måned var det ufrivilig fordi ha var bortreist). Om det skulle klaffe denne gangen så vil jeg da være befruktet ca. 20 des. og i julen så er det jo svært ofte vin osv. til maten. Familien reagerer nok ikke på at jeg ikke drikker på julaften, men skal jo være med venner et par ganger i romjulen og på nyttårsaften. Og de vil nok reagere på at jeg ikke drikker litt. (dessutem er det kjempeselskap 40-års dag 4. juledag). Og de er desverre ikke sånn at de ikke spør. Og jeg syntes det er vanskelig å finne på unnskyldninger. Enn dere da ??? :-)

Skal kjøpe eggløsningstester i dag, litt usikker på syklusen min. Det kan være at vi mister denne måneden pga reising, derfor kjøper jeg tester denne mnd, så vet jeg det sikkert.

Jeg er så utålmodig at jeg ikke bryr meg noe om vin eller ikke. Jeg kan si jeg er sjåfør, og da går det helt fint.

Skal kjøpe eggløsningstester i dag, litt usikker på syklusen min. Det kan være at vi mister denne måneden pga reising, derfor kjøper jeg tester denne mnd, så vet jeg det sikkert.

Jeg er så utålmodig at jeg ikke bryr meg noe om vin eller ikke. Jeg kan si jeg er sjåfør, og da går det helt fint.

Jeg bryr meg heller ikke om jeg ikke får drukket. Men jeg har ikke lyst til å si noe før det har gått en stund..Og si jeg er sjåfør går ikke, da de fleste tilstelninger er hos oss, eller hos et par venner noen gater nedenfor oss. Syntes det er lettere i januar for da vet jeg det ikke skjer så mye.. Jeg har virkelig ikke lyst til å lyve, men jeg vil heller ikke si noe før jeg idet hele tatt vet om jeg er befruktet eller ei. Og jeg vet det kommer til å bli tatt opp om jeg ikke drikker. Et par venninner er svært gode til å rope høyt om sånt.

Jeg bryr meg heller ikke om jeg ikke får drukket. Men jeg har ikke lyst til å si noe før det har gått en stund..Og si jeg er sjåfør går ikke, da de fleste tilstelninger er hos oss, eller hos et par venner noen gater nedenfor oss. Syntes det er lettere i januar for da vet jeg det ikke skjer så mye.. Jeg har virkelig ikke lyst til å lyve, men jeg vil heller ikke si noe før jeg idet hele tatt vet om jeg er befruktet eller ei. Og jeg vet det kommer til å bli tatt opp om jeg ikke drikker. Et par venninner er svært gode til å rope høyt om sånt.

Ja, noen klarer ikke å la være. Men et lite glass eller to kan du vel ta? Om du blir befruktet 20.des så har jo ikke egget festet seg før kanskje en hel uke etterpå.

Ja, noen klarer ikke å la være. Men et lite glass eller to kan du vel ta? Om du blir befruktet 20.des så har jo ikke egget festet seg før kanskje en hel uke etterpå.

Neida, det går sikkert bra, og jeg er egentlig ikke så hysterisk. Men heller ikke så desperat at det ikke går å vente en måned for å slippe ubehagelige spørsmål ;-)

Da jeg var gravid med poden var jeg ganske så full noen dager etter befruktning (visste jo ikek at jeg var graivd) og trodde ikke at det gikk den måneden fordi jeg tok EL tester som ikke slo ut. Men jeg må jo ha hatt det alikevel.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...