Gå til innhold

Flere som går på pergotime nå?

Anbefalte innlegg

Gjest et barn til...

Hadde vært artig og fulgt med på hverandre. Jeg tok min første pergotimetablett på 3.mensdag dvs 4.12.2004. Jeg skal ta mine siste tabletter i dag, så nå har vi en spennende tid foran oss!

Hvordan er det ift timing...? Er det annenhver dag med sex fom i dag eller. Har eggeløsning rundt 16.12 tror jeg så det er kanskje litt tidlig?

Jeg er sykemeldt fra jobben i 2 uker ettersom jeg har vært litt dårlig og når man jobber som pedagogisk leder i barnehage er det ikke rom for det :))

Håper flere vil "joine" meg!!!

Fortsetter under...

Joda vi er flere som er i farta nå. Jeg ligger to dager forran deg. Startet den 2 desember.

Dette er min andre kur i denne runden. Brukte pergo også for 4 år siden og da var det full klaff på 3. runde.

Forrige mnd. fikk jeg ikke eggløsning med 100 mg så jeg er veldig spendt på om det virker denne mnd.

Lykke til!

Gjest et barn til...

Joda vi er flere som er i farta nå. Jeg ligger to dager forran deg. Startet den 2 desember.

Dette er min andre kur i denne runden. Brukte pergo også for 4 år siden og da var det full klaff på 3. runde.

Forrige mnd. fikk jeg ikke eggløsning med 100 mg så jeg er veldig spendt på om det virker denne mnd.

Lykke til!

Artig å høre! Jeg har nemlig også fått et barn tidligere med litt hjelp av hormonmedisin (clomivid, men det er omtrent det samme) og det er også 4 år siden!

Forrige gang klaffet det på andre forsøk, men nå er jeg satt rett opp på to piller, forrige gang begynte jeg med en...

Vet du når ca det er "fornuftig" å ha samleie mht eggeløsning? Spennende dette her!

Artig å høre! Jeg har nemlig også fått et barn tidligere med litt hjelp av hormonmedisin (clomivid, men det er omtrent det samme) og det er også 4 år siden!

Forrige gang klaffet det på andre forsøk, men nå er jeg satt rett opp på to piller, forrige gang begynte jeg med en...

Vet du når ca det er "fornuftig" å ha samleie mht eggeløsning? Spennende dette her!

Jeg fikk med en "bruksanvisning", og der står det merket at sansynligheten for eggløsning er størst mellom dag 13/14 og til ca dag 20. Så da er det bare å stå på disse dagene.

Dette er mest sansynlig min siste pergo-kur, og skal begynne med FsH-stimulering etter jul.

(Hvis ikke det blir klaff denne mnd. da;-)

Det blir spennende. Skal til samtale den 17, så jeg har ikke fått så mye informasjon enda.

Men nå er det bare å vente i spenning og jobbe på de neste dagene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...