Gå til innhold

Flere som går på pergotime nå?

Anbefalte innlegg

Gjest et barn til...

Hadde vært artig og fulgt med på hverandre. Jeg tok min første pergotimetablett på 3.mensdag dvs 4.12.2004. Jeg skal ta mine siste tabletter i dag, så nå har vi en spennende tid foran oss!

Hvordan er det ift timing...? Er det annenhver dag med sex fom i dag eller. Har eggeløsning rundt 16.12 tror jeg så det er kanskje litt tidlig?

Jeg er sykemeldt fra jobben i 2 uker ettersom jeg har vært litt dårlig og når man jobber som pedagogisk leder i barnehage er det ikke rom for det :))

Håper flere vil "joine" meg!!!

Fortsetter under...

Joda vi er flere som er i farta nå. Jeg ligger to dager forran deg. Startet den 2 desember.

Dette er min andre kur i denne runden. Brukte pergo også for 4 år siden og da var det full klaff på 3. runde.

Forrige mnd. fikk jeg ikke eggløsning med 100 mg så jeg er veldig spendt på om det virker denne mnd.

Lykke til!

Gjest et barn til...

Joda vi er flere som er i farta nå. Jeg ligger to dager forran deg. Startet den 2 desember.

Dette er min andre kur i denne runden. Brukte pergo også for 4 år siden og da var det full klaff på 3. runde.

Forrige mnd. fikk jeg ikke eggløsning med 100 mg så jeg er veldig spendt på om det virker denne mnd.

Lykke til!

Artig å høre! Jeg har nemlig også fått et barn tidligere med litt hjelp av hormonmedisin (clomivid, men det er omtrent det samme) og det er også 4 år siden!

Forrige gang klaffet det på andre forsøk, men nå er jeg satt rett opp på to piller, forrige gang begynte jeg med en...

Vet du når ca det er "fornuftig" å ha samleie mht eggeløsning? Spennende dette her!

Artig å høre! Jeg har nemlig også fått et barn tidligere med litt hjelp av hormonmedisin (clomivid, men det er omtrent det samme) og det er også 4 år siden!

Forrige gang klaffet det på andre forsøk, men nå er jeg satt rett opp på to piller, forrige gang begynte jeg med en...