Gå til innhold

gu

Anbefalte innlegg

Gjest Ellen 23 år

jeg tror det er på tide med en ny gynekologisk undersøkelse. Har hatt ubeskytta sex med to etter at det ble slutt mellom meg og kjæresten. nå vil jeg vite at jeg ikke er smittet av noe og sånt.

Jeg studerer i trondheim. Hvem og hvor skal jeg ta kontakt for en slik undersøkelse? Er det dyrt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167296-gu/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Ellen 23 år

eheee... det var vel det petter smart sa... var det ikke? jo...

ehee... du kan forresten ikke få vite uten at du vet! Først må du vite! Det er vel ikke såå vanskelig å forstå eller... jo det var visst det!

Ja, jeg ser du har problemer med å forstå det... Så jeg kan vel ta det en gang til for din skyld.

Jeg skrev: "nå vil jeg vite at jeg ikke er smittet av noe og sånt.

PS skrev: ""...nå vil jeg vite at jeg ikke er smittet av noe og sånt."

Du burde vel heller finne ut OM du er smittet av noe og sånt."

(altså, det første er kopi av hva jeg skrev.)

Jeg igjen: Nei, jeg _vil_ vite at jeg IKKE er det!

For å gi det inn med tskje. Han mener jeg bør finne ut OM jeg er smittet. Jeg svarer med at jeg vil vite at jeg IKKE er det....

Det var sikkert litt vanskelig å se den lille humoren i dette, men jeg håper du nå klarer det bedre.

Ha en fortsatt fin dag lille venn!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167296-gu/#findComment-1093227
Del på andre sider

Ja, jeg ser du har problemer med å forstå det... Så jeg kan vel ta det en gang til for din skyld.

Jeg skrev: "nå vil jeg vite at jeg ikke er smittet av noe og sånt.

PS skrev: ""...nå vil jeg vite at jeg ikke er smittet av noe og sånt."

Du burde vel heller finne ut OM du er smittet av noe og sånt."

(altså, det første er kopi av hva jeg skrev.)

Jeg igjen: Nei, jeg _vil_ vite at jeg IKKE er det!