Gå til innhold

Mannlig Undersøkelse?

Anbefalte innlegg

Gjest The Diver

Hei jeg er en mann på 31. Her om dagen var jeg inne til legen, pga smerte i en testikkel. Hun som skulle gjøre undersøkelsen er vel på min alder. Så kommer det om jeg ikke helt likte.. I det jeg kledte av meg boxeren og tingene "fallt" ut. Ser hun på meg og det kommer et spontant "Oi heisann" fra henne når hun ser meg rett i kjønnet.!! Jeg er riktignok litt større enn gjennomsnittet, har jeg blitt fortalt(22cm) men alikevel, skal ikke leger være vant til det meste, og i alle fall være såpass profesjonelle at de ikke skal komme med slikt. Jeg følte det ikke noe bra og ta den undersøkelsen, og vil be om annen lege dersom jeg skal dit til slike undersøkelser senere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167321-mannlig-unders%C3%B8kelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, i teorien skal de være så seriøse. :o) Jeg fikk imidlertid en lege til å sprute ut i latter en gang. Jeg hadde enten en ribbensbrist evt. en brist i et muskelfeste som han prøvde å lokalisere. Til slutt spurte han:"Hvordan klarte du dette da?" Og ettersom jeg er verdens dårligste løgner sa jeg, som sant var:"Det skjedde under en vel heftig runde i sengehalmen." Han sprutet ut i latter og da jeg lukket døren til kontoret bak meg satt han fremdeles og småhumret. :o) Men jeg tok meg ikke nær av det akkurat.

Kan du ikke heller se på saken din med stolthet da?

Jeg er en annen

Joda, i teorien skal de være så seriøse. :o) Jeg fikk imidlertid en lege til å sprute ut i latter en gang. Jeg hadde enten en ribbensbrist evt. en brist i et muskelfeste som han prøvde å lokalisere. Til slutt spurte han:"Hvordan klarte du dette da?" Og ettersom jeg er verdens dårligste løgner sa jeg, som sant var:"Det skjedde under en vel heftig runde i sengehalmen." Han sprutet ut i latter og da jeg lukket døren til kontoret bak meg satt han fremdeles og småhumret. :o) Men jeg tok meg ikke nær av det akkurat.

Kan du ikke heller se på saken din med stolthet da?

Se for deg at ei kvinne med store bryster oppsøker legen pga. smerter i brystene. Idet hun kler av seg på overkroppen utbryter legen "Wow". Jeg syns leger skal avstå fra å kommentere pasientens kropp på andre måter enn medisinske, er enig med favn som syns dette er uproft.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...