Gå til innhold

Er dette skikkelig ekkelt...?

Anbefalte innlegg

Gjest eljeena

Jeg lå med en gutt, som jeg kjenner ganske godt. På en eller annen måte fikk jeg en rift der nede, og begynte å blø, noe vi ikke la merke til før etterpå faktisk..det var ganske mye blod i sengen og på penisen hans osv.

Jeg ble sååå flau, følte meg skikkelig ekkel..hadde et sår som var vondt en dag etterpå. Vi har av ulike årsaker ikke snakket sammen siden da, men fikk inntrykk av at han ikke syntes det gjorde noe..likevel har jeg en følelse av at han er litt avisende nå..svarer så teit på mld og sånt..

Er det som hendte sånt gutter i 20 årene syns er helt forferdelig ekkelt??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167367-er-dette-skikkelig-ekkelt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isåfall er han ufattelig umoden. Jeg er 22 nå og jeg husker for et par år siden at jeg også fikk en rift mens jeg hadde sex, plutselig var hele hånden hans fullt av blod og det var ellers blod overalt. Dette var med en forholdsvis ny partner (som idag er kjæresten min) og jeg synes det var temmelig flaut. Men han brydde seg ikke, han skjønte jo at jeg synes det var flaut så etter at jeg gikk til legen dagen etter, og fikk avklart at alt var greit snakket vi ikke noe mere om dette. Og vi har fortsatt sex;0)

hva slags idiotisk svar er det??

Det er kanskje et teit svar, men det er slett ikke usannsynlig at det er riktig.

NB: Det er ikke usannsynlig at det er feil heller. Hvis man har sex med noen uten å være spesielt interessert i "noe mer" er det vel ikke så rart om man etterpå oppfører seg litt rart dersom den andre parten gir inntrykk av å være "interessert"?

Annonse

Det er kanskje et teit svar, men det er slett ikke usannsynlig at det er riktig.

NB: Det er ikke usannsynlig at det er feil heller. Hvis man har sex med noen uten å være spesielt interessert i "noe mer" er det vel ikke så rart om man etterpå oppfører seg litt rart dersom den andre parten gir inntrykk av å være "interessert"?

Hvor står det at han hadde sex uten å være spesielt interessert i noe mer? Dessuten var vel spm hennes om det er mulig at han har blitt avvisende pga at hun begynte å blø.

Jeg er enig at han kan være avvisende hvis han i utgangspunktet ikke hadde planer om mer, og hun har det, men jeg mener vi har alt for lite informasjon til å spekulere i det.

Gjest Humlepungen

Gutter i tjue årene har vel ofte kommet over den værste umodenheten?

Men jeg vet at mange gutter som "får seg noe" blir mindre interesserte etterpå. Mener ikke å si noe stygt til deg altså. Men har en sex utenfor et forhold risikerer en dette. Sånn er det bare. Det bør være trygge rammer rundt sex om en skal unngå å bli såret ofte. Det mener jeg.

Takk for svar alle sammen :) Skal finne på noe med han idag, så får se hvordan han oppfører seg da..Men faktisk enig med dere om det der når en gutt får seg noe, så er det ikke spennende lenger. Vet godt at det er sånn det fungerer med mange.Synd egentlig.

Jeg er nok litt naiv også. Han er den andre i hele mitt liv jeg har hatt sex med, har hatt en kjæreste i 6 år, før det ble slutt for en stund siden. Så jeg er ikke helt vant til at man bare har sex og det er det. Jaja, da har jeg lært. Men han har kontaktet meg om å finne på noe idag da, så er ikke helt sikker på om han er så player likevel:) Vi får se hva som skjer. Skal hvertfall ikke ha sex med han idag igjen, må holde litt på spenningen mellom oss;)

Takk for svar alle sammen :) Skal finne på noe med han idag, så får se hvordan han oppfører seg da..Men faktisk enig med dere om det der når en gutt får seg noe, så er det ikke spennende lenger. Vet godt at det er sånn det fungerer med mange.Synd egentlig.

Jeg er nok litt naiv også. Han er den andre i hele mitt liv jeg har hatt sex med, har hatt en kjæreste i 6 år, før det ble slutt for en stund siden. Så jeg er ikke helt vant til at man bare har sex og det er det. Jaja, da har jeg lært. Men han har kontaktet meg om å finne på noe idag da, så er ikke helt sikker på om han er så player likevel:) Vi får se hva som skjer. Skal hvertfall ikke ha sex med han idag igjen, må holde litt på spenningen mellom oss;)

Mannen min og meg hadde sex fire timer etter at vi traff hverandre første gang.

Det var vel så rått at han bare måtte ha mer.

Vi har vært gift i mange år nå vi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...