Gjest tubal-kandidat Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg har tatt én negativ test alt (11 dager siden), går på p-ringen og har ikke ofte sex, så egentlig burde jeg vel ikke bekymre meg...men jeg er veldig slapp om dagen, magen føles litt oppblåst, og svette og urin lukter litt rart/sterkt. Har neppe diabetes eller noe slikt, da jeg har fått allverdens blod- og urinprøver gjort tidligere i høst (av andre årsaker). Kan også nevne at jeg tok en pause på en knapp måned fra p-ringen i oktober, og hadde brunlig utflod konstant i de tre ukene den første ringen etter oppholdet, var inne. Hadde en rimelig "frisk" blødning da jeg tok den ut, også. Høres dette overhodet ut som grunn til å ta en test til..? Graviditet som ikke oppdages i tide er min aller største frykt, så jeg er nok mer skvetten enn mange når det gjelder dette her... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/167374-graviditet-og-symptomer-h%C3%B8y-paranoia-faktor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.