Gå til innhold

lapraskopi, et steg nærmere...

Anbefalte innlegg

Snakka med gynekologen min i går. Sist måned sa hun at vi skulle tenke på om vi ønsket å sette oss på liste for prøverør da pergotimebehandling ikke ga resultater. Blodprøvene jeg tok hver "pillemnd" viste at jeg hadde eggløsning men ikke noe resultater likevel. Har regnet og regnet på dager men til ingen nytte. Kan det være noe annet som setter bremser i sporene våre? Kan ikke så mye om det. Har valgt å ikke lese så mye om det da jeg har et kvinnesyndrom som heter "tenker for mye". Gynekologen sa at man krevde lapraskopi (tror det heter det), ialllefall er det kikkehullopr for å se på eggstokker, for å sette seg på liste. Har noen tatt det? Får man vite resultat og funn samme dag etter våken fra narkose?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167444-lapraskopi-et-steg-n%C3%A6rmere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg ble utredet i Haugesund og slapp å ta lapraskopi. Dr. Hausken mente at uansett hva som var årsaken til vår barnløshet, så ville prøverørs behandling være beste behandling. Da slapp jeg å gå igjennom mer enn nødvendig sa han.

Det er nok litt forskjellige rutiner rundt om i landet.

Ønsker dere iallefall lykke til videre.

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...