Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sluttet på p-piller for 7 måneder siden, og de 2 siste månedene har jeg hatt mensen i kun 1 dag av gangen. Første gang 4.oktober og andre gang 4.november.(var bare litt på papiret når jeg tørket meg). Men så plutselig den 28 november begynnte det å blø skikkelig, og det har ikke gitt seg enda, Jeg har ingen menssmerter, (dette høres kanskje litt ekkelt ut) men det kommer mye mer klumper enn før. Har dette noe med å gjøre at jeg har gått på pillene i 2 år? Jeg begynner å bli litt nervøs, nemlig. Har noen av dere opplevd dette?

Håper dere ikke synes jeg er ekkel nå. Nesten lyst til å signere med anonym, men jeg gjør det ikke alikevel. ;)

Skrevet

Det høres ut som om hormonene løper litt løpsk. Det er jo ikke uvanlig etter p-pilleslutt. Fra 4. november til 28. november hørtes ut som en vanlig syklus, men det er ikke normalt å blø i 14 dager.

Det hadde kanskje vært greit å få dette skjekket hos en gynekolog. Det er ikke uvanlig at det tar 8-12 uker før man får time, så du har da mulighet til å se det an mens du venter på den timen og evt avbestille.

Lykke til! PS! Tøft av deg å signere med vanlig nick selv om du synes dette var vanskelig å snakke om!! Man er jo uansett anonym, men jeg skjønner problemstillingen din.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg sier meg enig med forrige innlegger. Det er sikkert bare hormoner løpt løpsk, og det vil nok roe seg etter hvert. Jeg tror ikke du trenger å dra til gynekolog. Allmennlegen din vil sikkert kunne svare deg like godt, eller gi deg henvisning til gynekolog hvis det er nødvendig.

Trenger ikke å føle deg flau, man har da hørt og opplevd mye verre ting enn dette. Du er slett ikke unormal. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...