Gå til innhold

Trinordiol og uregelmessig mens

Anbefalte innlegg

Gjest bagheera_83

Er 18 år og har gått på p-pillen Trinordiol 21 i 1,5 år og syns den har fungert bra for meg. Jeg har vært ferdig med et brett på fredager og fått mensen søndag kveld eller mandag morgen. I Desember og januar har ikke dette fungert helt. Fikk mensen i Desember 6 dager for tidlig og Nå i januar etter att jeg var ferdig med pille 11 ( de hvite) det er 12 dager for tidlig.Og da har jeg et par dager med sterk blødning og så går det over til normal blødning totalt ca 6 dager ( samme som vanlig). Hva kan dette skyldes? Kan i tillegg legge til at jeg i Desember hadde diare og var litt syk i dagene før "mensen" startet og Nå i Januar begynte jeg på Pencelin og noe slimhinneavsvellende pga av Bihulebetennelse ( apocillin 1000mg og Rinexin 50mg ) kastet også opp kvelden før "mensen" startet ( 10 timer etter att P-pille var tatt)..

Hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16748-trinordiol-og-uregelmessig-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bagheera_83

Hvis du blør så uregelmessig på Trinodiol kan du forsøke en annen type pille, den monofasisk pille med samme hormon i alle tabletter. Hvis det er gått mer enn to timer til du kaster opp, skulle pillen være effektiv.

har brukt trinordiol i 18 mnd. og det er kun de to siste mnd. jeg har blødd uregelmessig.

Gjest linella

har brukt trinordiol i 18 mnd. og det er kun de to siste mnd. jeg har blødd uregelmessig.

Jeg hadde det samme probløemet med spotting, men skifet til et merke som heter microcygnon. Det hjelper en del selv om jeg nå har en dag med "mens" akkurat på miden av brettet....

Rart ikke sant?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...