Gå til innhold

impotens plager!!!!!!!

Anbefalte innlegg

sex are dead!!

Hei.jeg har ett problem!jeg er snart 20 år.jeg har vært ilag med en jente i ett år som er perfekt for meg, å jeg elsker henne sinnsykt. hun er meget pen og jeg tenner på henne.Vi har hatt det meget bra ilag seksuelt lenge, men etter vi hadde vært ilag i syv mnd begynnte jeg å få problemer med lille kar`n!vi begynner å ha sex og jeg er kåt, men etter en stund detter ereksjonen min!Å tru meg! den er umuli å få opp!Hun blir meget fortvilt! hun mener att jeg ikke tenner på henne lenger!Av å til går det helt fint med å ha sex, men noen ganger tar lille kar`n kveld.Dette er jo helt sykt!!!Dette problemet tar livet av vårt forhold!Det kan jo ikke være meningen att en snart 20 år gammel mann skal begynne på tabeletter?Merk andre vedlegg: http://www.doktoronline.no/section/family/?action=forum

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167488-impotens-plager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Gro Isachsen, Sexolog

Problemet oppstår fordi du ikke klarer å slappe av siden så mye avhenger av at penis står. En ereksjon avhenger både av å kunne slappe av og føle spenning. Når hun tolker en stående penis som viktigste bekreftelse på at du synes hun er attraktiv, blir det lett for mye – eller for lite avslapping – og ereksjonen uteblir.

Noen nedturer og du forbinder kanskje sex med å måtte prestere. Et begrep som ofte brukes i slike situasjoner som du beskriver er at prestasjonsangsten går ut over ereksjonen.

De fleste jenter skjønner bedre hvorda det er dersom du forklarer at det er vanskelig å få ereksjon på kommando. Like vanskelig som det av og til er for henne å bli våt på kommando.

Prøv å ha sex på en mer avslappende måte en stund framover. Ikke ha samleie som den viktigste aktiviteten. Om du merker at penis ramler, trekk deg ut og fortsett å kose med henne. Reiser den seg igjen, så kan du igjen komme inn i henne. Skjer det ikke er det ingen krise. Tenk at det viktigste er å nyte, ikke å ha et frenetsik samleie hvor det viktigste er å komme i "mål". Vis henne gjerne dette innlegget og forklar hvordan prestasjonsangst virker.

Ønsker dere en god jul!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167488-impotens-plager/#findComment-1102234
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...