Gå til innhold

urinerende følelse etter/under utløsning

Anbefalte innlegg

Gjest Undrende mann 21

Hei! Jeg har de siste 5-6 mnd`ene funnet forskjellige måter og onanere på. Må jo finne ut av om noe er bedre enn noe annet osv.. Men mange ganger, etter utløsningen har kommet, er det godt og onanere litt ekstra om dere skjønner... og da har jeg enkelte ganger kjent en urinerende følelse og da stoppet opp før noe væske har kommet.. Men i dag når jeg onanerte i dusjen kom jeg først, også fortsatte jeg litt til, og da kom noe jeg vil beskrive som urinering, men er dette mulig? Jeg har da i alle år hørt at urinrøret blir blokkert når penis blir erigert... Om dette ikke er normalt, skal jeg da gå til legen min og snakke med henne om det ? Kan noen hjelpe meg med noen glupe svar ?

Fortsetter under...

Alle som har våknet tissetrengt med "morrabrød" vet vel at det er mulig (men klønete) å tisse med ståpikk? Tror 99% av alle gutter har opplevd dette, men kanskje du hører til den ene prosenten som ikke har opplevd det?

Mekanismen du refererer til virker den, men bare akkurat i utløsningsøyeblikket. Like før og like etter er det fullt mulig å tisse uavhengig av tilstanden til "kølla".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...