Gå til innhold

Så uforklarlig, så deilig, og... så forbudt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente midt i 30-årene med mann og to herlige barn. Vi har et normalt ekteskap, med våre opp- og nedturer som alle andre. For tiden har vi det egentlig bedre enn på lenge, det siste året har vært en fin tid for oss. Vi lærer hverandre bedre å kjenne ettersom vi blir eldre, og vi lærer oss å prioritere de tingene som er viktige for oss akkurat der hvor vi er i livet.

Så kommer jeg til det jeg egentlig vil spørre noen om. Her forleden traff jeg en mann gjennom et firma-arrangement. Jeg har hatt en del elektronisk kontakt med vedkommende, rent forretningsmessig. Så det var artig å se ansiktet til dette navnet som jeg hadde forholdt meg til lenge. Men det som skjedde var at han satte følelser i sving hos meg som jeg ikke har kjent siden jeg var 15-16 år.... Nå kribler det i magen hver gang gang jeg ser navnet hans på trykk et sted, og jeg skjelver i hele kroppen bare jeg tenker på ham. Det er vel dette som er forelskelse. Hadde nesten glemt hvordan det føltes! Kjennes ut som jeg er 14 igjen.

Dette er helt sprøtt. Hvordan kunne det skje? Trodde dette hendte med de som levde i et forhold som IKKE fungerte, men det er ikke tilfelle for oss.

Jeg har selvfølgelig ingen planer om å gjøre noe med disse følelsene, jeg vil ikke såre noen av dem jeg er glad i. Dessuten er også han antakeligvis gift, i alle fall har han barn. Og da er jo sannsynligheten stor for at det finnes en samboer eller ektefelle der også. Det siste jeg vil er å ødelegge for noen.

Men det er så vanskelig å holde dette for seg selv. Dessuten blir jeg ganske flau ved tanken på å skulle fortelle det til noen, såpass kontroll burde man vel ha på sine egne følelser at man ikke tillot seg slikt?

Det er så deilig, og så forbudt... Hva skal jeg gjøre? Har jeg lov til å nyte det, og så la det gå over av seg selv??

Skrevet

Det er sånt som skjer innimellom. Bare la vær å gjøre noe med det, la det være i fantasien.

Det er ikke noe galt med å ha fantasier, det blir først galt når en gjør det til virkelighet.

Gjest Trofast, always, forever
Skrevet

Om du skal "nyte" det...Pass på at det ikke blir en flørt. Da utvikler det seg lett til noe mer. Hvorfor ikke fortelle det til mannen din med en gang. Da er det godt mulig forelskelsen dabber av av seg selv.

Hva med å gi mannen din litt ekstra oppmerksomhet i stedet for? Siden du er så heldig at dere har det så fint for tiden. Det kan fort falle fra fint til veldig mye mindre fint om du ikke kutter forelskelsen med en gang. (Ja, jeg har blitt såret av en som var utro.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...