Gjest sukk_er_tøyet Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 er inne i et forhold nå med en gutt. Vi sliter begge psykisk. Jeg er inne i en veldig god periode og har det bra mye pga han. sliter veldig med dårlig selvtillitt og trenger bekreftelser og sånt. Tingen er at han sliter med angst. og hevder at telefon er vanskelig. Men nå han drikker er plutselig ikke det noe problem. vanskelig for meg å tro på at han sier han er glad i meg. Når han plutselig ikke tar telefonen eller vil ha kontakt. Lurer på om det bare er unnskyldninger.. Snakket med en gutt på en chat og han sa at han hadde brukt det som unnskyldninger masse ganger... Jeg føler det er vanskelig å tro at noen kan være så utspekulert og utnytte noen på den måten. som sagt har jeg prøvd å konfrontere han men da sier han at det er angsten og sånn som er problemet og ikke meg. og at han liker meg og vil se meg. har forøvrlig bestemt meg for å ikke ta kontakt nå¨. Så får det bli opp til han hva han vil. det at jeg har så dårlig selvtillitt gjør at jeg lett kan bli litt mistenksom... Så jeg klarer ikke helt å tro på han.. og det har gjort at følelsene mine har sloknet litt... han er jo bare en drittsekk som utnytter meg.. den tankegangen der... er veldig ambivalent..for jeg liker han frktelig godt. samtidig har jeg den tanken om at han er en drittsekk som utnytter meg og lyver for meg... noen råd 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/167591-forhold-med-en-som-sliter-psykisk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BigMomma Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Kjæresten din kan ha utviklet en sjenanse som ikke lenger er så påtrengende når han er beruset. Han utnytter deg neppe! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/167591-forhold-med-en-som-sliter-psykisk/#findComment-1094131 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.