Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med en jente i over 3 mnd. nå. I begynnelsen gikk sexen kjempefint, men ganske fort begynte hun å få smerter i skjeden under samleie. Hun testet seg (gynekologisk undersøkelse) og fant ut at hun hadde fått klamydia av sin forrige kjæreste.

Greit nok, vi tok begge en kur, og ble erklært friske.

Men hun har fortsatt smerter under sex, ikke klamydia-smerter mener hun, men en sviende følelse i skjedeveggen. Hun mener dette kan ha sammenheng med at jeg er relativt tykk der nede, men alt gikk jo bra i begynnelsen.

Noen som har noen idé om hva dette kan være?

Skrevet

Jeg trodde det var en SM-lek, når jeg så overskriften....men det er vel å tøye SM litt vel langt...

*LOL*

Skrevet

Jeg trodde det var en SM-lek, når jeg så overskriften....men det er vel å tøye SM litt vel langt...

*LOL*

Hvordan i all verden klarer du å forbinde "hun svir under sex" med en SM-lek? Jeg bare lurer altså :)

Gjest lille rosinen
Skrevet

Hvordan i all verden klarer du å forbinde "hun svir under sex" med en SM-lek? Jeg bare lurer altså :)

Å svi som i å svi noen med en sigarett eller noe annet glødende/veldig varmt...

Ser at overskriften KAN misforståes, men var ikke akkurat det JEG fikk assosiasjoner til når jeg leste den.

Skrevet

kanskje en sopp infeksjon????

99% sikkert at det er sopp, dere fikk antibiotika mot clæmmis'n sant ? Vanlig at man får sopp etter en antibiotikakur. Ellers er symptonene på sopp; kløe, svie, utflod, rød/hissig hud.

Skrevet

99% sikkert at det er sopp, dere fikk antibiotika mot clæmmis'n sant ? Vanlig at man får sopp etter en antibiotikakur. Ellers er symptonene på sopp; kløe, svie, utflod, rød/hissig hud.

Takk for svar. Får sjekke om det er no' sopp da vøtt. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...