Gå til innhold

Pause..... kommer det noe godt ut av det ?

Anbefalte innlegg

Dame401365380635

Jeg har hatt et forhold i 4,5 år nå. Nå vil han gjerne ha en pause i noen måneder for å se hva som skjer med følelsene da. Han sliter med mange ting personlig (dårlig selvtillit,være konkret å gå for det du vil og ikke det andre vil du skal osv) samt en del spørsmål rundt vårt forhold.Kan nevnes at han går til psykolog for å få hjelp med dette. Jeg føler at en pause blir kanskje å bare "sitte på gjerdet" å vente på å få avslag en gang til. Jeg vil jo bare at alt skal fungere bra. Vi er jo kjempeglad i hverandre. Noen som har noen oppmuntrende råd til meg ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167612-pause-kommer-det-noe-godt-ut-av-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du også trenger en pause? Han høres ikke enkel ut å leve med.

Har ikke personlig erfaring med det, men et sterkt inntrykk av at forholdet i praksis er over, når man går til det skritt å ta en pause.

Har såklart hørt om det motsatte også, så alt er vel mulig.

Pause er en sitte-på-gjerdet situasjon, hvis dere ikke har avtalt å være trofaste mot hverandre i mellomtiden. Vil han ha pause, er det ikke vits i å stritte imot i alle fall. Da får du heller si at slutt er slutt, hvis du klarer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...