Gå til innhold

menstruasjonssyklus

Anbefalte innlegg

Gjest indiana

skulle gjerne hatt et seriøst svar på dette:

Jeg er 28 år, har ganske regelmessig mens, med syklus på rundt 30 dager, +/-. Har nettopp startet forsøkene på å bli gravid, og selvsagt, AKKURAT denne måneden, får jeg ikke mensen. Den skulle ha vært her for over 2 uker siden. Men jeg tok en Clearblue test senest i forrigår, og den var negativ.

Jeg har hatt mensmurringer nesten hele tiden, akkurat slik de pleier å være, men det kommer hverken blod eller noe annet ut. kanskje bare litt utflod, men ingenting unormalt.

Jeg er ellers frisk, har hatt noen dager med kvalme, men er redd for at jeg på en måte har fått et slags "innbilt svangerskap" og derfor tar jeg ikke disse symptomene så alvorlig som man kanskje ellers ville gjort.

Kan det være noen sjanse for at jeg kan være gravid. Jeg tviler selv, spesielt fordi testene har vært negative. Kan det bare være lavt hcg-nivå som ikke gir utslag?

Jeg har ikke hatt regelmessig samleie, hadde faktisk "første forsøk" den dagen jeg ventet mensen. Men mensen er altså ikke kommet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16769-menstruasjonssyklus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Du kan ha vært gravid og hatt en meget tidlig abort. Det vil evt vise seg som er forsinket menstruasjon. Du kan ha hatt en sen eggløsning og derfor forsinket menstruasjon.

Du kan se det an, jeg vil tro blødningen kommer etterhvert.

Hvis du har smerter, bør du søke lege.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16769-menstruasjonssyklus/#findComment-77137
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...