Gå til innhold

MIXED SIGNALS

Anbefalte innlegg

Hei,

for en uke siden gjorde min samboer det slutt. jeg tok det tungt, men vi er enige om at vi skal være venner. vi jobber sammen, så vi må få det til å fungere. det pratet vi om før vi ble sammen også.

jeg har pratet med han hver dag, enten på msn, jobb eller tlf, og det er som regel han som har tatt kontakt. vi har en god tone, og det er der problemet kommer inn:

han sier at han er gla i meg, og han savner meg, og han vil finne på noe sammen med meg (han sa at jeg har fortsatt litt ting hos han så jeg hadde en god unnskyldning til å komme), og at jeg betyr mye for han. han sier at det er så tomt hjemme uten meg, og han gir meg klem når vi sees (det gjorde han ikke når vi var sammen). han er rar når vi snakker sammen, og jeg trodde han var full en gang, men han sa at han ble så oppspilt når han snakka med meg... grunnen til at han gjorde det slutt er at følelsene ble borte sier han. men på måten han oppfører seg nå, lurer jeg på om han angrer på at han gjorde det slutt. eller er det hans måte å være venner på? han var ikke sånn før vi ble sammen, selv om vi var venner.

jeg går bare rundt og tolker og analyserer.. det er litt slitsomt... han legger plutselig vekt på at vi er venner da, og da blir jeg hvertfall forvirra. han behandler meg faktisk bedre følelsesmessig nå enn når vi var sammen. og det er bare EN uke siden det ble slutt.

Noen som har noen råd eller oppmuntrende ord eller skjønner hva han mener??

Jeg skal prate med han i morgen, og jeg gruer meg... men jeg vil gjerne ha noen svar før det...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167711-mixed-signals/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Sannsynligvis så sjønner han ikke helt selv hva han mener heller....

Men for din egen del,så vil jeg si at du bør sette noen grenser. Det er èn ting at dere ikke skal være uvenner, det er noe helt annet å skulle snakke sammen hver dag og opprettholde intimiteten.

Jeg tror at du har bedre sjaner til å få ham tilbake (hvis det er det du vil) hvis du er litt streng nå. Si at dette er en stor følelsesmessig belastning for deg å ha han så tett innpå deg i denne fasen.

For at han skal få muligheten til å VIRKELIG savne deg, så må du holde litt unna nå. Men det er klart at du løper en risiko for at han bare behøver at spark bak, og at han blir lettet over at du trekker deg tilbake.

Vis litt ryggrad i denne situasjonen, så vil nok hans virkelige følelser vise seg ganske fort...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167711-mixed-signals/#findComment-1094922
Del på andre sider

Sannsynligvis så sjønner han ikke helt selv hva han mener heller....

Men for din egen del,så vil jeg si at du bør sette noen grenser. Det er èn ting at dere ikke skal være uvenner, det er noe helt annet å skulle snakke sammen hver dag og opprettholde intimiteten.

Jeg tror at du har bedre sjaner til å få ham tilbake (hvis det er det du vil) hvis du er litt streng nå. Si at dette er en stor følelsesmessig belastning for deg å ha han så tett innpå deg i denne fasen.

For at han skal få muligheten til å VIRKELIG savne deg, så må du holde litt unna nå. Men det er klart at du løper en risiko for at han bare behøver at spark bak, og at han blir lettet over at du trekker deg tilbake.

Vis litt ryggrad i denne situasjonen, så vil nok hans virkelige følelser vise seg ganske fort...

takk for svar, men det som er så kjipt, er at jeg liker at han sier at han er gla i meg. jeg syns det er koselig... selv om jeg syns det er vanskelig...

jeg synes vel kanskje at det er koselig fordi jeg håper at han angrer, og vil ha meg tilbake.

men det er tross alt han som har tatt kontakt da. jeg passer på å ikke gjøre det (vil ikke være innpåsliten ex). men jeg har ringt han fra jobb et par ganger, og da ender det jo opp med at vi prater om andre ting og...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167711-mixed-signals/#findComment-1094927
Del på andre sider

fuji1365380447

takk for svar, men det som er så kjipt, er at jeg liker at han sier at han er gla i meg. jeg syns det er koselig... selv om jeg syns det er vanskelig...

jeg synes vel kanskje at det er koselig fordi jeg håper at han angrer, og vil ha meg tilbake.

men det er tross alt han som har tatt kontakt da. jeg passer på å ikke gjøre det (vil ikke være innpåsliten ex). men jeg har ringt han fra jobb et par ganger, og da ender det jo opp med at vi prater om andre ting og...

"You dont know what you`ve got til its gone"

Jeg forstår at du har lyst til å klamre deg til den siste resten av følelser i forholdet. Men jeg tror du har mye større sjanse for å få ham tilbake, dersom du gir ham muligheten til å virkelig kjenne etter hvilket valg han har tatt.

Slik det er nå, så får han det beste av to verdener; han er single, men får litt støtte, kos og mental nærhet av deg når HAN trenger det.

DU må fokusere på deg nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167711-mixed-signals/#findComment-1094940
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...