Gå til innhold

Hva ved mannen/dama/kjæresten din elsker du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres ut som du har det omtrent som jeg hadde det for 7-8 år siden.

Vi har gått hver til vårt forlengst nå da.

Så nå har jeg det fortsatt omtrent som deg, men i et nytt forhold.

...og slik går nu dagan...

*LOL*

PS: Moralen er...Nyt hvert sekund, så lenge det varer...

Jeg elsker ham fordi...

* han er det morsomste mennesket jeg vet om og får meg til å le flere ganger om dagen. Til og med før frokost, noe som er en prestasjon når det gjelder morgengretne meg.

* han gir meg rom for meg selv, både hjemme og ute.

* han backer meg opp og gidder å høre på gnålinga mi når det er ting jeg gruer meg til.

* han er så raus med klemmer, kjærtegn og komplimenter - både med meg og med andre han er glad i.

* han ikke er redd for å finne sine egne veier og gjøre ting på sin måte, uavhengig av kjønnsroller og stereotype forventninger.

* han er selvgående i sosialt lag, og kan tas med hvor som helst.

* han setter guttungen først - og vil fortsette å gjøre det uansett hva som skjer mellom oss.

* han er nysgjerrig og elsker å lære nye ting.

* han kan kjøpe gaver som er midt i blinken - selv kosmetikk og klær.

* han skryter av meg til vennene sine.

* han er samfunnsengasjert og har et godt hjerte

* han er en god elsker

* han ikke har glemt å leke

Jeg elsker ham fordi...

* han er det morsomste mennesket jeg vet om og får meg til å le flere ganger om dagen. Til og med før frokost, noe som er en prestasjon når det gjelder morgengretne meg.

* han gir meg rom for meg selv, både hjemme og ute.

* han backer meg opp og gidder å høre på gnålinga mi når det er ting jeg gruer meg til.

* han er så raus med klemmer, kjærtegn og komplimenter - både med meg og med andre han er glad i.

* han ikke er redd for å finne sine egne veier og gjøre ting på sin måte, uavhengig av kjønnsroller og stereotype forventninger.

* han er selvgående i sosialt lag, og kan tas med hvor som helst.

* han setter guttungen først - og vil fortsette å gjøre det uansett hva som skjer mellom oss.

* han er nysgjerrig og elsker å lære nye ting.

* han kan kjøpe gaver som er midt i blinken - selv kosmetikk og klær.

* han skryter av meg til vennene sine.

* han er samfunnsengasjert og har et godt hjerte

* han er en god elsker

* han ikke har glemt å leke

Kan godt forstå at du vil dele livet med den mannen. Takk for svar - og ha en riktig god juletid.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...