Gå til innhold

Bruk av sexleketøy og magesmerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer vel an på hvordan du bruker det? For hardhendt, kanskje?

Skrevet

Sørger du for god hygiene? Hvis du ikke rengjør leketøyet godt nok kan du nok klare å påføre deg en infeksjon...

Skrevet

Sørger du for god hygiene? Hvis du ikke rengjør leketøyet godt nok kan du nok klare å påføre deg en infeksjon...

Ikke lenge siden jeg renset den.

Skrevet

Kommer vel an på hvordan du bruker det? For hardhendt, kanskje?

Folk er jo hardhendte uten å få vondt i magen, jeg klarer liksom ikke å se for meg at det skulle ha noe med det å gjøre altså.. :-/

Skrevet

Ikke lenge siden jeg renset den.

Du bør vel rengjøre den etter hver gang....

Fortsetter du å ha vondt i magen, så får du ta deg en tur til legen. Om du i verste fall har fått betennelse i livmor/eggledere så er ikke det noe å spøke med.

En medstudent fikk betennelse i egglederne fordi partneren ikke vasket penis godt nok og hun fikk senere problem med å bli gravid.

Skrevet

Når har du vondt da? Hele tida? Periodevis? Mens du holder på? Når du får orgasme?

Ikke det at jeg har noen gode råd etter at du svarer på det da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...