HEDDA77 Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Lurte bare på om man mister fruktbarheten i tidligere alder, jo flere eggløsninger du har hatt!! Altså, vil en kvinne som har brukt eggløsnings- hindrende prevensjon være fruktbar lenger en ei som ikke har brukt prevensjon? Satt bare og undret litt....... 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Det er lettere å bli gravid når man er helt ung men jeg fikk minstemann når jeg var 42 så det går an. Han er desserten ) 0 Siter
Gjest levelenge Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Innen Smiths Venner føder mange mødre barn fortløpende parallelt med sine eldste døtre... tror ingen kvinne rekker å "bruke opp eggene" - det er vel litt mer genetisk bestemt hvor lenge man er fruktbar. 0 Siter
Mirabell Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Eggene brytes ned kontinuerlig, selv om man ikke har eggløsning. Når de er brukt opp, kommer man i overgangsalderen. Så vidt jeg vet er det ikke mulig å spare på eggene f.eks. vha. p-piller, nei. 0 Siter
HEDDA77 Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Skrevet 14. desember 2004 Eggene brytes ned kontinuerlig, selv om man ikke har eggløsning. Når de er brukt opp, kommer man i overgangsalderen. Så vidt jeg vet er det ikke mulig å spare på eggene f.eks. vha. p-piller, nei. Det var det jeg ønsket svar på ja:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.