Gå til innhold

får ikke fred...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboren min hadde hatt sex med en (dame som var gift) før han traff meg. Jeg oppdaget at han har hatt kontakt med henne hele tiden av de 2 årene vi hadde vært sammen, skrevet heftige e-poster og sms sammen, hun har også skrevet til han som annonym dame som ville ha sex med han, i det hele tatt har hun nok vært besatt av han, og han har"kost" seg med det, i hvert fall vært med på leken. Han angret som en hund(som han sier etterpå), og så på det kunn som et spill... men ser i etterkant hvor feil det var og har lagt seg flat for meg. Det er kunn meg han elsker(hans ord), og kan ikke skjønne hvorfor han gjorde det.. Jeg leste noen av de meldingene som florerte, og der er det ting som tyder på at de kan ha "gjort" ting sammen mens han var sammen med meg(vi har nå vært sammboere i snart 2 år.) Dette er 1 år siden, men jeg "plages" fremdeles av dette. Så den damen i går, og jeg kunne tenke meg å ha tatt en prat med henne, men så henne for sent. Hadde jeg summet meg så ville jeg nok sagt noe... men er det lurt, eller må jeg bare "leve" med mageonden min...

Elsker han, ellers ville jeg ha forlatt han for lenge siden, vi har det utrolig godt sammen, men jeg blir stadig minnet på den dritten!!!(plager meg sjøl..)

Skrevet

Ikke noe lurt å prøve å få til en samtale med henne. Hvorfor ønsker du å grave deg enda dypere inn i det som gjør deg så vondt? Nye spørsmål og nye mistanker vil også helt sikkert dukke opp med dette.

Prøv heller å legge det bak deg og gå videre.

Skrevet

Ikke noe lurt å prøve å få til en samtale med henne. Hvorfor ønsker du å grave deg enda dypere inn i det som gjør deg så vondt? Nye spørsmål og nye mistanker vil også helt sikkert dukke opp med dette.

Prøv heller å legge det bak deg og gå videre.

Takk for svar! Det er lett å si! i perrioder klarerer jeg det, men så bli jeg innhentet av "spøkelser"... plager både meg sjøl og han jeg elsker! Det er så vondt å tenke på ar han har "holdt" på sånn eller latt seg "lure" av ei som er desperat, og besatt av sex..

Gjest Håndballspiller
Skrevet

Du skriver: "Elsker han, ellers ville jeg ha forlatt han for lenge siden"

Det bruker kvinner som har menn som slår de å si også...

fuji1365380447
Skrevet

Takk for svar! Det er lett å si! i perrioder klarerer jeg det, men så bli jeg innhentet av "spøkelser"... plager både meg sjøl og han jeg elsker! Det er så vondt å tenke på ar han har "holdt" på sånn eller latt seg "lure" av ei som er desperat, og besatt av sex..

Arhem! Han har ikke latt seg lure av ei som er desperat og besatt av sex.

Han har vært dum og kåt og latt seg dra inn i et spill der det forbudte har vært noe av poenget..

Det er mulig at han angere nå, men grunnen til at han gjorde det er helt klart den seksuelle spenningen.

Tro meg, jeg vet hvordan det er å bli sugd inn i et mørkt sensulet og forbudt rom... Det er nettopp det at det er litt ufint og forbudt som er tiltrekkende.

Gjest vondt verre
Skrevet

Han har vært dum og kåt og latt seg dra inn i et spill der det forbudte har vært noe av poenget..

Det er mulig at han angere nå, men grunnen til at han gjorde det er helt klart den seksuelle spenningen.

Tro meg, jeg vet hvordan det er å bli sugd inn i et mørkt sensulet og forbudt rom... Det er nettopp det at det er litt ufint og forbudt som er tiltrekkende.

-Riktig - gni det inn!!

LOL

Skrevet

Du skriver: "Elsker han, ellers ville jeg ha forlatt han for lenge siden"

Det bruker kvinner som har menn som slår de å si også...

Fyttigrisen ikke sammenlign meg med det, det jo helt sykt!!!

fuji1365380447
Skrevet

-Riktig - gni det inn!!

LOL

OK - den var litt unødvendig fra min side...

Blir bare så irritert på kvinner som fremstiller sine (utro?) menn som uskyldig offer for sexgale kvinnfolk!

Skrevet

Dette kan jeg være helt enig i!!!

Alle kan la seg friste, men noen vet å sette grenser, eller spille ut med den man har...

Skrevet

Fyttigrisen ikke sammenlign meg med det, det jo helt sykt!!!

Åja?

Skrevet

Blir bare så irritert på kvinner som fremstiller sine (utro?) menn som uskyldig offer for sexgale kvinnfolk!

Enig med deg, men føler at dette er noe helt annet!! psykisk smerte er mye værre! Hadde han ikke lagt seg flat og innrømmet at dette var riv ruskende feil, pluss at han har vært med meg i terrapi og har i etterkant gjort alt for å vinne min tilitt tilbake, så hadde jeg forlatt han. Er voksen og har et ekteskap bak meg, så jeg vet hva jeg snakker om!

Gjest vondt verre
Skrevet

Det kan jo hende de er redd for at elskerinnen skal komme og koke kaninen.

Skrevet

Kan bare tale for meg selv, men jeg vet at jeg ville ikke taklet et videre forhold med denne karen.

Han har brutt din tillit - ikke minst i den begynnende fasen av forholdet der man i utgangspunktet skulle tro at man ikke hadde øyner for andre enn hverandre.

Bare det å vite at han hadde en annen dame i tankene i begynnelsen av forholdet deres viser vel at han ikke var så veldig forelsket i deg i utigangspunktet?

Skrevet

Kan bare tale for meg selv, men jeg vet at jeg ville ikke taklet et videre forhold med denne karen.

Han har brutt din tillit - ikke minst i den begynnende fasen av forholdet der man i utgangspunktet skulle tro at man ikke hadde øyner for andre enn hverandre.

Bare det å vite at han hadde en annen dame i tankene i begynnelsen av forholdet deres viser vel at han ikke var så veldig forelsket i deg i utigangspunktet?

Du tar faktisk helt feil! Han sier at han aldri har vært så forelsket i noen, og hatt det så fint som med meg! Vet at det høres helt naivt ut, men sånn er det. Han forstår ikke selv at han har oppørt seg sånn(som en drittsekk, som han sjøl sier) For han så var dette bare et spill, for å se hvilke svar han fikk tilbake. Han sier at han kunn har hatt sex(1 gang.) med henne, og det var før vi møttes, og da hadde de det trøblete begge 2. Blånekter for at det har vært noe mer, og det er det jeg må tro(selv om "spøklesene" mine sier noe annet)

Gjest utennickdennegang
Skrevet

En kommentar til: "Bare det å vite at han hadde en annen dame i tankene i begynnelsen av forholdet deres viser vel at han ikke var så veldig forelsket i deg i utigangspunktet? "

Slik hadde jeg det også i begynnelsen av forholdet mitt, var ikke helt ferdig med eksen, som hadde en magnetisk tiltrekning på meg, men som jeg ikke fungerte med. Ikke desto mindre glemte jeg eksen etterhvert som jeg ble mer forelsket i og glad i min nye kjæreste (nå mann). Så at man er litt vinglete i begynnelsen behøver ikke bety noe.

Skrevet

En metode som kan forsøkes for å hjelpe deg og dere til å se fremover i stedet for å grave seg ned i fortiden:

Sett i gang en lignende type "spill" med typen selv.

Prioriter det erotiske og den erotiske spenningen mellom dere i hverdagen - bruk tankene og energien på å gjøre deres hverdag full av spenning, sensualitet og erotikk.

Verdt et forsøk...?

Skrevet

En metode som kan forsøkes for å hjelpe deg og dere til å se fremover i stedet for å grave seg ned i fortiden:

Sett i gang en lignende type "spill" med typen selv.

Prioriter det erotiske og den erotiske spenningen mellom dere i hverdagen - bruk tankene og energien på å gjøre deres hverdag full av spenning, sensualitet og erotikk.

Verdt et forsøk...?

Det var jo et bra svar! Men saken er den at vi har hatt og har det helt supert sexuelt, han har sagt at han aldri har følt at det manglet noe som helst! Så der nok det forbudte rom som var "for" spennende...saken er jeg har tatt kontakt med den damen, for hun bor i nærområde, og vi har avtalt et møte på mandag! tror jeg må igjennom dette for å få svar på en del ting, før jeg kan gå videre... ellers vil jeg få probl. med hver gang jeg tilfeldigvis møter på henne!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...