Gå til innhold

Den kjærligheden....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, folkens!

Eg er forsåvidt ein staut ung mann, men nå kjenner eg "trykket". Eg veit om ei jente så snill og så grei, men i helga "hoppa" ho på ein annan. Eg trur ikkje det var noko meir enn sex, men klart det gjer vondt, eg er jo glad i jenta. Ho har sterk sexualdrift, noko eg respekterer, men nå føler eg det noko tungt. Det er lenge sidan me har snakka mykje i lag, eg savnar ho på godt og vondt og eg veit ganske sikkert at ho også savnar meg. Me har ein så vanvittig god effekt på kverandre. I helga skal me på same festen, då bør eg vere "mann" nok til å spøke litt med sist helg, men ellers spare på oppmerksomheten, heller snakke med andre jenter og vere "på topp". Det er jo ho som vel å hoppe på andre. Det er lett å sei ein skal vere "mann, på topp, utstråle sjølvtillitt osv" nokon som har idear/ tips på korleis dette kan gjerast? Andre kommentarar mottas med takk, eg er åpen for det meste, eg må jo "gje slepp" på jenta når ho ligg med ein annan, men eg må gjere det med "stram kropp og breie skuldre og godt humør". Det er det som er vanskeleg, men kan kanskje svare seg?

fuji1365380447
Skrevet

Jeg forsto ikke helt om dere var kjærester, eller om du bare hadde et godt øye til henne, eller om dere har hatt et seksuelt forhold?

Hvis dere har vært kjærester, så er det jo helt uakseptabelt at hun har sex med andre.

Dersom dere har hatt et litt mer "løst" seksuelt forhold, så kan du jo ikke kreve troskap. Men du kan fortelle henne at hun betyr mye for deg, og at det var sårende for deg å se henne med en annen mann.

Dersom du bare har et godt øye til henne, så ville jeg ikke tatt dette opp.

Skrevet

Hva er galt med å vise at det såret deg?

Me har ikkje noko forhold, men eg har eit godt augo ja, og me trivst godt ilag. Men då ho ikkje vart med på eit julebord eg inviterte henne med på, tenkte eg best å gi slepp på henne. Det har eg forsåvidt jort, men det føles feil. Eg kan ikkje legge meg uti hennes sexliv, men bare vere ærlig å sei eg har savna henne. Ho er vant med "smørning" av og til sikkert rikelig ifrå mi side, og eg tenkte som så at visst eg sparte på denne "smørninga" ei stund, ville ho "skrike" etter smørning etterkvart og virkningen verte mangedobla. Ei "fuktig" natt kan vel neppe måle seg med varme og ekte kjærlighet i det lange løp?

Skrevet

Det var litt uklart hva slags forhold dere har/har hatt, men antar det ikke var/er noe fast.

Uansett har jeg "vokst fra" slikt spill du nevner, å forsøke å gi inntrykk av at du er usårbar og ikke særlig interessert. Jeg mener ikke dermed at du skal gråte på hennes knær, men jeg har større tro på at du lar henne forstå hvordan du følte det.

Skrevet

Det var litt uklart hva slags forhold dere har/har hatt, men antar det ikke var/er noe fast.

Uansett har jeg "vokst fra" slikt spill du nevner, å forsøke å gi inntrykk av at du er usårbar og ikke særlig interessert. Jeg mener ikke dermed at du skal gråte på hennes knær, men jeg har større tro på at du lar henne forstå hvordan du følte det.

Hei!!

Eg innser du har nok rett, Elextra. Det er kanskje tøft å være "usårbar", men det er egentlig falskt og uærlig overfor jenta. Nå går det mot helg, god helg på forskudd, folkens!! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...