Gå til innhold

Piercing i hodet...

Anbefalte innlegg

Så bra altså?

Mmmnei, tror neppe cecilymannen ville gjøre det for sin kjære frue. Han er ikke helt typen.

Den kan ikke henge seg opp da? sette seg fast eller no? Jeg klarer fortsatt ikke se for meg helt hvor den er plassert.

Man gjør det ikke for sin kjære, men for seg selv.

Dog har jeg ikke hørt noen "kjære" komme med noe annet enn positive lovord ennå. :)

Bildene amber har lagt ut er grisestygge. Hadde jeg som kvinnfolk møtt på noe i nærheten av like ufint som det der, hadde jeg blitt lesbisk. Definitivt.

Fortsetter under...

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

24

• cecily

22

• ShitDiddelyDo

16

• Prozak

11

Mest aktive i denne tråden

Mente definitivt ikke Qeen Victoria. Albert kunne passert, spørs på størrelsen av ringen. en inntilsittende hadde vært bedre enn en av stor diameter.

Har sett på intimpiercing for jenter *kvalm* Jeg er ufattelig glad for at jeg ikke er gynekolog...eller lesbisk.

uh! *nok en gysning*

Dog har jeg ikke hørt noen "kjære" komme med noe annet enn positive lovord ennå. :)

Bildene amber har lagt ut er grisestygge. Hadde jeg som kvinnfolk møtt på noe i nærheten av like ufint som det der, hadde jeg blitt lesbisk. Definitivt.

Jeg er blitt aseksuell etter de bildene der.

*brekke seg*

Har du noen finere å legge ut, så vi skjønner at det kan være pent, da? Noen andre studioer som har finere bilder? :)

Annonse

Han steike - den ene der så jo helt i gjensydd ut.

Ja, det var ikke noe pent, nei. Er det rart vi grøsser?

Håper noen kan komme med noen bedre bilder, ellers blir vi nok sittende igjen med den oppfatningen vi har nå...fæle greier. *grøsser enda en gang*

Håper noen kan komme med noen bedre bilder, ellers blir vi nok sittende igjen med den oppfatningen vi har nå...fæle greier. *grøsser enda en gang*

Jeg fikk seriøst gåsehud på ryggen av enkelte av de bildene der.

Ikke bare ryggen, hele meg.

Nok en gang.

Åja, ikke prøv å vri deg unna nå. Det var du, din grisekjerring, som la ut styggedommen!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...